Hayatımın her alanında mutsuzum, ailemde herkesin gücü bana yetiyor diye işimde de öyle, özel hayatımda boş yani anlayışlı ve kimseye bir zararım yok diye çok yıpranıyorum, evlenemiyorum da
1 ay
Bu platformda seni en iyi anlayan insanlardan biriyim büyük ihtimalle. İnsanlar kendi varlıklarını başkalarını ezikleyerek kötüleyerek üstünlük kurmaya çalışıyorlar ama bilmiyorlar ki bu bir eziklik hareketi. Bende düşünceli ve detaycı biriyim vaktinde bende sen gibi çok takılıyordum insanların yaptıklarına ama zamanla insanların genel yaşamları öyle olduğunu farkedince saldım ama kendi sınırların olsun sana laf edenlerin lafları duvarlarına çarpıp geri sıçrasın onlara. Elalemin söyledikleri senin duygularını değiştirmesin. Umarım yapabilirsin
🙏🙏🙏
Lisa zamanında yaşıtlarımın tamamından daha güçlüydüm yoğun spor geçmişim var ondan yaşıtlarım hep beni ezmeye Vs çalışıyordu ben karakter olarak sakin biriyim boş veririm aynı yaş veya küçük ise sonradan baktım ileri gidiyorlar postaladım dokunanı deli felan dediler haksız olmalarına rağmen kendileri sataşyordular neyse onlar aklıma geldi
Demekki çok temiz kalpli iyi niyetli birisin o yüzden iyi niyetini suistimal ediyorlar aslında senin gibi insanlar çok değerli ama galiba yumuşak yüzlü buluyorlar seni
Bu kadar yıpranmış hissetmen çok doğal, anlıyorum seni. Anlayışlı olmak değerli bir özellik, evet ama kendini korumayı da ihmal etmemelisin. Sınırlarını belirlemeye ve gerektiğinde "hayır" demeye başlayabilirsin. Unutma, senin mutluluğun en az diğerleri kadar önemli. Kendine değer verdikçe, çevrenin sana yaklaşımı da güzelleşecektir. 💕
Cevap
7Cevap
Tek değilsin. Sanırım yapı meselesi. Ondan böyle eziliyoruz
Zayıf görüyolar, ama öyle olmadığını gerekirse sözlerinle gerekirse sesini yükselterek göstermelisin yoksa çözümsüz
Rabbım yardımcın olsun inşallah
Evliliğe nasıl bağladın mk smsksklslle
Evlensem iş yeri de evde değişir
seyıtonbası olursu 30 yasında
sürekli anlayışlı olmayacan
Kendini imha etmelisin
Ablam beee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?