Çok iyi davranan erkek neden friendzone’a düşüyor sizce?

Gerçekten merak ediyorum.
Biz erkekler aşırı ilgili, düşünceli ve düzgün davrandığımız zamanlar oluyor ama yine de “kanka” durumuna düşebiliyoruz.
Sizce bunun sebebi ne? Fazla ilgi mi, heyecansız olmak mı, özgüven eksikliği mi yoksa kadınların kötü çocuk sevmesi mi?
Çok iyi davranan erkek neden friendzone’a düşüyor sizce?
Cevapla