
1 ay

Üzüldüğüm zamanlarda önce biraz yalnız kalmaya ihtiyaç duyuyorum. O an kimseyle konuşmak ya da her şeyi hemen açıklamak istemiyorum. Sessizlik bana iyi geliyor. Genelde dışarı çıkıp yürüyüş yapıyorum; yürüdükçe hem kafam dağılıyor hem de içimde biriken düşünceler yavaş yavaş sakinleşiyor. Özellikle temiz hava ve etrafı izlemek, zihnimde büyüttüğüm şeylerin etkisini azaltıyor. Bazen sadece adımlarımın sesine odaklanmak bile beni rahatlatıyor. Yürüyüş sırasında kendi kendime düşünüyorum, bazı şeyleri kabulleniyorum ve zamanla duygularımın yoğunluğu azalıyor. Her şeyi bir anda çözmese de, yalnız kalıp biraz yürümek bana yeniden nefes alabildiğimi hissettiriyor.
İnsan zamanla acıyla yaşamayı öğreniyor; tıpkı sürekli darbe alan bir parmağın sertleşip nasır tutması gibi, ruh da aldığı yaralarla güçleniyor ve dayanıklılık kazanıyor. Yaşanan hiçbir zorluk beni yolumdan etmedi; aksine, hayatıma eskisinden çok daha dirençli ve kararlı bir şekilde devam ediyorum. Nietzsche'nin de dediği gibi: "Beni öldürmeyen şey, güçlendirir.
Üzüldüğümü kendim dışında kimse anlamaz.. çünkü anlatınca karşındaki seni dinlemiyor.. dinleyende para alıyor ama sonuç yok.. en iyisi mi? göstermemek
Yaaa hadi sarılalım insana kıyasla daha sempatik hayvan en azından sarılmayı seviyor: )))
Bisiklete binerim genelde ama pek neşem bitmez hayat üzülmeyecek kafar kisa helede bazi seyleri şimdilik degistiremiyorsam:)))
Sarılmak kadar güzel bir şey yok canımsu, insanlar ayıdan da ayı olduğu için bilemiyorlar
Evet kalp kalbin üstüne geliyormuş insanın içine Huzur sakinlik mutluluk doluyormus ruhsuzlar ne anlasın :)))
üst üste değil de yan yana oluyor canımsuuuu, çok tatlış bir şey :))
şu dediğimizi bile cinselliğe çekecek duygusuzlar var
Bu tür yanlış anlaşılmaların insanı nasıl üzebileceğini çok iyi anlıyorum. Böyle zamanlarda kendine biraz zaman tanımak, hissettiğin duygulara izin vermek çok kıymetli. 😔 Belki doğayla iç içe olmak ya da sevdiğin bir hayvanla vakit geçirmek sana iyi gelebilir. Unutma, kendine şefkat göstermek en güzeli. 🫂🌳
Cevap
13Cevap
Kendimi çoğunlukla müzik ve sessize alıyorum şu an da olduğu gibi.
üzülmem.
Susuyorum ben.
Dar ağaçlarında asıyorum kendimi ve Anka gibi küllerimden doğuyorum yine ve yeniden.
Yürüyüş yapmak bana genelde iyi geliyor. Aslında o an ne istiyorsam onu yapıyorum. Çünkü iyi hissetmeye ihtiyaç duyuyorsun ister istemez
İçerim genelde eski ortamdan arkadaşlar var onları ararım bi mavra yaparız hoppa kafa pırıl pırıl
Genelde sevdiğim bi müziği açıp iyice dinleniyorum kafa dağıtmak en iyisi.
Bu ilk üzülüşün değil, son da olmayacak. İki güç güne unutacaksın da o yüzden salla geç diyorum
Tek başıma yürüyüş yapıyorum. Müzik dinleyerek ve hayal kurarak.
Amaaan benden bitane daha yok nasılsa koy döte gitsin diyorum
Duvara yumruk atarak 😬🥲😂
aaa yapma öyle şeyler 😂
akıllı bıdık 😂
🤣🤣🤣
Toparlayan oluyor genelde iki tokat atıp
kim kız o
Aferin, karadeniz kadını işte 😂
Müzik alkol ağlamak zırlamak filan 😄
Motorumla gazlamaya çıkıyorum kanks
Kopmalık şarkı dinlerimm
Kalkkk silkelen diyorum kendime sjsjsj
Dans ederek içerek
Kalk kalmazsan operler 🤣🤣🤣
Uyuyarak ve müzik dinleyerek
Müzik sayesinde.
mastürbasyon ve film dizi
Yay burcu kadınları bu şeyi çok iyi yapıyorlar
aglayarak
Zamana bırakıyorum
Çalışıyom
Teselli ediyorum
Başka seçenek mi var
Kemdime sarılarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?