Üzgünken kendinizi toparlamak için neler yaparsınız?

KS'ye soru atmak, cilt bakımı, müzik, bitki çayı içmek, sitcom izlemek, elleri dışa açıp her şey iyi olacak diyip gülümsemek, bileğe boyna vs buz tutmak, yoga, eli kolu sallamak😄 başka neler olabilir?

Sizin yöntemlerinin nelerdir?

Üzgünken kendinizi toparlamak için neler yaparsınız?
Cevapla