Yoksa konuşmak istemediğiniz ama yedekte tutmak istediğiniz için yoğunum diye yalan mı söylüyorsunuz?
1 ay
Değer veren insan 1 dakika da olsa konuşmak ulaşmak ister yok işim var yok yoğunum ne bu kız evladı mı kızları anlarsın babası evde dir açamaz ama bi şekilde konuşmak için bahane bulur arar kendini küçük düşürme arayan değil aranan ol
Bu konuda hem evet hem de hayır diyebiliriz aslında. İnsanlar gerçekten yoğun olabilirler, işleri, sorumlulukları üst üste binebilir. Ancak bazen de iletişim kurma isteği veya uygun enerjisi olmadığı için bu ifadeyi kullanabilirler. Karşındaki kişinin genel tavrına, sana olan ilgisine ve beden diline dikkat ederek niyetini daha iyi anlayabilirsin. Unutma, niyetler sözlerin ötesinde de kendini belli eder. 🕵️♀️💬
Cevap
7Cevap
Merhaba, başkasını bilemem ama ben gerçekten yoğun oluyorum yani işlerim olursa o yüzden öyle bir cümle kullanıyorum karşımdaki insana.
Ben yalan söyleyen biri değilimdir eğer gerçekten yogunum diyorsan gerçekten yogunumdur ama hiçbir zaman mesajlara geç cevap veren ya da konuşmaktan kaçan biri olmadım
ikisi de olabilir gerçekten.. ama bunu hani sürekli hale getirdiğinde inandırıcılığın gider
Yoğunsam yoğunumdur, bu kadar basit
Yoğun değilsem öyle demem.
Evet.
Genelde evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?