En yakın arkadaşıma aşık olup onu kaybettim, ben kötü bir insan mıyım ne yapmalıyım?

Çok kötü durumdayım nefes alamıyorum. En yakın arkadaşıma aşıktım. O beni arkadaş olarak çok severdi ama asla farklı gözle bakmadı. Aylardır kendi içinde hallet demesine rağmen hislerimi halledemedim. Giderek daha çok aşık oldum. Sevgilisiyle onu görünce daha kötü oldum. Sürekli ona yansıttım neden aynı ortama soktun diye. En son bıktı benden hayatından çıkardı. Aşık gibi bakmamdan rahatsızdı, sarılmak istememden rahatsızdı ama ben hislerime engel olamadım hareketlerime de. Nefret ettiğini söyledi benden. Yaptığım hareketlerden. Günlerce karnına kramp girmiş stresten uyuyamamış.

Güncellemeler
1 ay
İyi niyetimi suistimal ettin dedi. Ben sana asla öyle yaklaşmadım, merhametli oldukça sen daha çok aşık oldun beni bunalttın diye kızdı. Ben kötü bir insan mıyım :( elimde değildi sürekli sarılmak öpmek istedim :(
En yakın arkadaşıma aşık olup onu kaybettim, ben kötü bir insan mıyım ne yapmalıyım?
Cevapla