Etrafım gelişmemi istemeyenlerle doluyken başarıdan soğumak normal mi?

Kimse gelişmemi istemiyor çünkü potansiyelimi gerçekleştirmemden ödleri kopuyor. Ben de başarıdan soğudum. İstemiyorum. Midem bulanıyor. Sadece hayatta kalmaya çalışacağım. Hedef yok. Karnımı kendim doyurayım, mutlu yaşayayım… Bu kadar, başka isteğim yok. Ha bir de düşmanlarla muhatap olmadan yaşamak… Nasıl?

Etrafım gelişmemi istemeyenlerle doluyken başarıdan soğumak normal mi?
Cevapla