İnsanlar neden duyduğuna inanıyor da gördüğüne inanmıyor?

Bana çok saçma geliyor, hele bir de o dedikodunun üstüne kendi malzemesini ekleyen insanlar beni çok güldürüyor. Çok şahit oldum. Ve bazı insanlar çok terbiyesiz ya, ne konuştuğunu bilmiyor, derdi ne, amacı ne, laf sokmak mı ağzımı mı aramak o yüzden yalnız kalmayı seviyorum. Hasta değilim, gerçekleri görüyorum sadece
İnsanlar neden duyduğuna inanıyor da gördüğüne inanmıyor?
Cevapla