Hayatta seni en çok ne korkutur: "kaybetmek" mi, "denememek" mi?

Hayatta seni en çok ne korkutur: kaybetmek mi, denememek mi?

👉İnsanı çoğu zaman en çok korkutan şey, denemeyip “ya olsaydı?” diye yaşamaktır çünkü kaybetmek acıtır; ama hiç denememek, içinde sürekli eksik bir ihtimal bırakır.

꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
#Kişilik&Karakter

Hayatta seni en çok ne korkutur: "kaybetmek" mi, "denememek" mi?
Cevapla