Gün içinde insanlarla iletişim kurarken "rol yaptığını" hissettiğin en belirgin an hangisi?

En belirgin an; içten içe çok yorgun, üzgün veya öfkeli olduğun bir anda, sırf nezaket gereği veya profesyonel görünmek adına yüzüne o "hafif tebessümü" yerleştirip "İyiyim, her şey yolunda, ya sen?" dediğin andır. O saniyede ses tonunun neşeli tınlaması için harcadığın çaba, aslında bir performans sergilediğini sana en sert şekilde hissettirir.

Gün içinde insanlarla iletişim kurarken rol yaptığını hissettiğin en belirgin an hangisi?

#kişilikkarakter

Gün içinde insanlarla iletişim kurarken "rol yaptığını" hissettiğin en belirgin an hangisi?
Cevapla