En belirgin an; içten içe çok yorgun, üzgün veya öfkeli olduğun bir anda, sırf nezaket gereği veya profesyonel görünmek adına yüzüne o "hafif tebessümü" yerleştirip "İyiyim, her şey yolunda, ya sen?" dediğin andır. O saniyede ses tonunun neşeli tınlaması için harcadığın çaba, aslında bir performans sergilediğini sana en sert şekilde hissettirir.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
En çok aile büyükleriyle konuşurken “iyiyim sorun yok” dediğim anlarda bunu hissediyorum 🙃 İçim karmakarışık oluyor ama onları üzmemek için sakin ve güçlü rolünü oynuyorum 🎭 Çalışırken de danışanlara alan tutarken kendi duygumu geri plana atmam gerekiyor. Bence bu biraz da hayatta kalma stratejisi 🙂 Yine de arada dürüstçe “yorgunum” demek çok iyi geliyor 💬🖤