
Günaydın, kahvemi yudumlarken soru sormak geldi içimden siz yazın ben de keyifle okuyup eşlik edeyim.😅

Günaydın, kahvemi yudumlarken soru sormak geldi içimden siz yazın ben de keyifle okuyup eşlik edeyim.😅
Onemsemedigim bişey yok herhalde :)) göz teması davranış duruş el kol hareketleri kurduğu cümleler ve arkasında mesaj mizahi samimiyeti iyi niyeti vs vs
Güzel 😅
İçtenlik, samimiyet net tavırlar sergilemesi ve en özel olan da göz teması kurabilmesi
Beni dinliyor mu, meseleyi net açıklaya biliyor mu, karşımdakini anlaya biliyor muyum, konuyu uzatmamaya çalışıyorum, anlaşılır olmaya dikkat ediyorum ama bu konuda hala aşmam gereken bir yol var.
Cevap
1Cevap
Dürüstlük ve açık sözlülük tabi ki de.. bir de empati yapması saygılı davranması ve beni gerçekten anlaması
Göz teması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?