Her 2 günde bir duş alırdım şimdi içimden bile gelmiyor zor geliyor
1 ay
Her 2 günde bir duş alırdım şimdi içimden bile gelmiyor zor geliyor
Bu anlattığın şey “tembellik” değil, çoğu zaman zihnin yorulduğunda verdiği bir tepki. Depresif dönemlerde en basit şeyler bile ağır gelir, duş almak bile görev gibi hissedilir. Bu da insanı daha çok içine kapatır.
Ne zaman biter kısmı kişiden kişiye değişir ama genelde kendi kendine tamamen geçmesini beklemek yerine küçük adımlarla toparlanmak daha etkili olur. Her gün değilse bile kısa duş, biraz yürüyüş, temel rutinleri geri koymak yavaş yavaş fark ettirir. Ama bu durum uzuyorsa bir uzmandan destek almak gerçekten işleri kolaylaştırır, tek başına taşımak zor olur.
Hayatında bir çok şey hep olumsuz yönde olunca amaçsız hisseder bir çok şeyden tat keyif almazsın bunlar genel olarak aslında normal insan bir süre sonra yoruluyor içten içe her şeye karşı hevesi azalıyor ama bazen küçücük bir şey bile insanı tekrar toparlamaya başlayabiliyor o yüzden tamamen bitti gibi düşünmemek lazım
Şu an anlattıkların baya yorucu hissettiriyor olmalı 💔 Kendini salmış olman tembellikten değil, enerjin tükenmiş gibi. Duş bile dağ gibi geliyorsa, bedenin “dur” diyor.
Kendini zorlamadan, minik adımlar dene; yüzünü yıkamak, saçını taramak bile başlangıç 🚿 Eğer bu hal haftalardır sürüyorsa, bir uzmandan destek almak iyi gelir. Bu süreç geçer, böyle kalmayacaksın 🌿
Cevap
9Cevap
depresyon kendin icat etmişsin tembelsin bakmıyorsun kendine
s*ktir et şampuanlar kozmetikler falan hep kimyasal :D
Çıkarayım seni depresyondan
Ne zamandan beri depresyondasın ve aşk acısı mı
1 senedir yok başarısızlık
İnan bana başarı kazanmadan önce herkes bu duyguyu yaşamıştır başarısızlık. Bazıları 4 5 denemesinde bazıları 10 denemesinde ve bazıları hala da başarılı olmak için çabalıyordur. Evet belki her şeyi üst üste geldi seni üzdü ama şu anda oturduğun yerdesin ayağa kalkmak istemiyorsun ve şunu unutma ki ayağa kalkmadan bir şeyler için atağa geçemezsin
Neden bu kadar depresyona girdin ki
Bok gibi işlerde çalışıyorum eziğim akademik başarım yok
Sebep?
Yeni biriyle tanış
tekrar kadınlığını hissetmen lazım
Aynısı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?