Sizce küçük sorunları dile getirmek mi daha doğru, yoksa görmezden gelmek mi?

Ben küçük sorunları çok fazla dile getirmeyi sevmiyorum. Bu yüzden küçük şeylerden şikayet eden kişiler bana biraz itici gelebiliyor😌
#kisilikkarakter
Güncellemeler
1 ay
Karşılıklı ilişkide bir sorun varsa tabiki söylenmeli ama özellikle bireysel olarak yaşanan her küçük şeyde de şikayet edilmez.
Sizce küçük sorunları dile getirmek mi daha doğru, yoksa görmezden gelmek mi?
Cevapla