Dürüst müsünüz?
Her zaman dürüst olmaya çalıştım ama doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar ya, aynı o hesap oluyor bende.

Dürüst müsünüz?
Her zaman dürüst olmaya çalıştım ama doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar ya, aynı o hesap oluyor bende.

Dürüst olmak bazen kaybettiriyor gibi görünür çünkü herkes gerçeği duymayı sevmez. Ama uzun vadede insanın en rahat vicdanı yine dürüstlükten geliyor. Bence mesele her şeyi pat diye söylemek değil, doğruyu kırmadan anlatabilmek. Samimiyet kalıcıdır, rol yapanlar ise bir yerde yorulur.
Dürüstlük her zaman kazandırır demek fazla romantik olur. Bazı anlar var, kısa vadede kaybettirir, yanlış anlaşılabilirsin, hatta yalnız da kalabilirsin. Ama uzun vadede insanın içini rahat tutan şey genelde o oluyor. Yani herkes kazanmaz ama sen kendine karşı temiz kalırsın.
Dürüst davranıyorum diye her önüne gelene fırça çeker davranışırsa 10 köyden bile kovarlar. 😄
Bu işin aslı budur, nezaket eşliğinde istediğin kadar dürüst davranılabilir.
Dürüstlük dış dünyada kaybettiriyor gibi görünebilir ama insanın kendi içinde kazanmasını sağlar. Başkalarına yalan söyleyerek kazandığım bir şeyi, aynaya bakarken kaybederim.
Dürüst olmanın canını acıttığını hissetmen o kadar tanıdık ki ❤️ Ben de hayatım boyunca dürüst olmaya çalıştım ve bazı insanları gerçekten kaybettim 😔 Ama şunu fark ettim: Dürüstlük kısa vadede yoruyor uzun vadede ise sana tertemiz bir çevre bırakıyor 💫
Bence sorun dürüstlükte değil nasıl ve kime söylediğinde. Herkesle değil hak edenle şeffaf ol. Hem kalbini koru hem değerlerinden vazgeçme 🌿✨
Cevap
22Cevap
Evet kazandırır. Bazen hemen sonuç verir bazen süre alır ama dürüstlük hiç kaybettirmez doğru duvar hiçbir zaman yıkılmaz
Dürüstlük iyidir, kaybettirse de. Rahat bir vicdandan daha lüks bir şey yok.
Bence dürüst olmak her yerde kazandırır kazandırmasa bile ben dürüstlüğümle kendimi iyi hissederim.
Hiç kazandırdığını görmedim 🤷🏻 ama ben her zaman dürüst olmaya devam edeceğim
Kazandırdığını görmedim henüz ama dürüstlükten yanayım hep
Ben hep dürüst oldum ama kaybettim. çünkü dürüst adam kaybediyor.
İnsanlar dürüstlük arar ama onu kaldıramaz
Ben kafamı yastığa rahat koyayım da kim nereden kovarsa kovsun.
@Sosyetic_SheqiiL üyenin dediği gibi katılıyorum ona.
Dürüst olmak gerçekten her zaman kazandırır diyenlerdenim. Özellikle iş hayatında özellikle de esnaflıkta inan hep kazandırdı.
Her haltı yiyip bunu dürüstçe itiraf etmek dürüstlük sayılmaz mesela.. Öteki türlüsü evet, kazandırır..
Kısa vadede kazandırmıyormuş gibi gözükse de uzun vadede kazandırır
kazandırır herzaman kaybettiğin şeyler drüstlükten gidiyorsa kazanımı önemli şeyler değildir
Dürüst olmaktan korkma kaybedeceğin en fazla yanlış insanlar olur
Evet kazandırır ama senin istediğin kazanmak olmayabilir
Herkes dürüst olmayı haketmiyor maalesef dürüstlük te karşılıklı olmalı
kaybettirir ama diğer taraftan kazandırır
Kaybettirse de dürüstlük iyidir
Her zaman dürüst olan kim var sence?
Kazandırır iyidir dürüstlük
Her zaman kazandırmaz kaybettiriyor bazen
Pek kazandırdığını görmedim
Kaybedersem dürüstlükten kaybederim
Dürüst olmaya gerek yok
Kaybettirir ama buna değer
Bazen kaybettiriyor
Ben hiç kaybettiğimi hatırlamıyorum
Kaybettirse de vicdanın rahat olması en huzurlusu.
Kazandırır ve kaybettirir.
Yılan gibi olacaksın
Denemen lazim
Her zaman değil
Bazen işe yarıyor
Kazandırır
Kaybettirir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?