46 yasındayım, ne ev ne araba ne iş var; hayatım nerede, ne zaman ters gitti sizce?

ellerin kızları sefa sürüyor, zamanında yüz modelliği için ajansın birinden teklif bile almıştım? neden böyle kötü oldu şeytan sinsiler gibi olamadığım için? nazar da etkiledi belki de, o kadar bıktım ki? doğru düzgün iş bulamıyorum, ne oldu bana, kurudu her şey?

Güncellemeler
1 ay
Arkadaşlar hepnıze yrskler ederım sanırım en bıyuk hatam baskları ıcın yasayıp krndımı ertelemek olmuş ve yanliş insana yatırım yapmak oldu. Sonun bsslangıcı oldu herseyımı kaybettım
46 yasındayım, ne ev ne araba ne iş var; hayatım nerede, ne zaman ters gitti sizce?
Cevapla