Niye olmadı yine.. farkında mısınız artık olmuyor konuşmaya devam bile edemiyorsun bir şey kopuyor?

Çok istedik bizden olmadı, yaralarımı kimse sarmadı.. hiç mutlu olmadık zaten..

Niye olmadı yine.. farkında mısınız artık olmuyor konuşmaya devam bile edemiyorsun bir şey kopuyor?
Cevapla