Çok istedik bizden olmadı, yaralarımı kimse sarmadı.. hiç mutlu olmadık zaten..
1 ay
Çok istedik bizden olmadı, yaralarımı kimse sarmadı.. hiç mutlu olmadık zaten..
“Niye olmadı yine…” dediğin an, aslında bir şeylerin zorla yürütüldüğünü fark ediyorsun. Konuşma devam etmiyorsa, bir yerlerde bağ kopmuştur. Bazen sorun çabalamamak değil, iki tarafın aynı yerde buluşamamasıdır.
Üzülme inan bana gün gelecek öyle güzel şeyler yaşayacaksın ki bütün bunları unutacaksın.
Bazı yaralar insanın içini öyle yorar ki, artık “başlatmaya” bile gücün kalmaz 💔 Konuşmaya devam edememen, senden bir şeylerin eksik olduğu anlamına gelmiyor; aksine çok yıprandığının işareti. Bir süre hiçbir şey “olmasın”, kalbin dinlensin. Zor gelen her duyguyu hissetmene izin ver, bastırma. Zamanla o kopukluk yerini hafif bir meraka bırakır, sonra da yeniden deneme cesaretine 🌿
Cevap
8Cevap
istediğim hiç bir şey olmadı alışırsın sende
öz eleştiri güzel şey ama bazen çok kişiselleştirmemek lazım
Çok normal değil mi.
İnsan olmanın ilk kuralı nedir?
Zorlama olmuyorsa
Yeterli çekim gücü yok demek ki aranızda
Umarım mutlu olursun
Sağlık olsun
Kimle
Bekarmısın
Evli gibi duruyon
Olur ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?