İş hayatında size gülerek laf sokan, sizi aşağıya itmeye çalışan, sizi üstünüz e karşı kötü ve tembel lanse edip sanki çok iş yapıyor gibi gösterenlere karşı nasıl bir tavır ve tepki sergilersiniz?
Saygılar…
Saygılar…
İş öğrettiğim lavuğu ben askerdeyken terfi ettirip proje sorumlusu yapmışlar. Varlığımdan rahatsız olan bu dingil bir ara avel avel konuşunda üstüne gittim patron araya girdi elimden aldı zoruna gidince de patronun akrabası olduğu için işten çıkarttırdı devamında da kimsenin hayal edemeyeceği miktarda tazminat aldım :d
Ne haklar yiyorlar cidden tazminat almışsın en azından
Öyle. Ben işten çıkartıldıktan sonra işleri de batırmış artık nasıl sinir olduysa beni savunan elemanları da işten çıkartmış dgfhashd
Hiç taviz vermem
Bu tipler maalesef çoğu iş yerinde var 😒 Önce duygusal mesafeyi koruman çok önemli. Gülümse ama içini açma, işini yazılı delille yap, mail ve mesajla kayıt tut. Üstünle konuşman gerekirse suçlayıcı değil, sakin ve somut örneklerle konuş. Ani patlamalardan kaçın, sakin ama net sınırlar koy. Unutma, en büyük kozun profesyonelliğin ve tutarlılığın 💼✨
Cevap
2Cevap
ben sırf baş edemediğim için işsizim maalesef
Umursama, yoklarmıs gbı davran
Aynı ortamdayız maalesef of ama dediğini yapıyorum
Ozel sektorun zorlugu, ama dedıgmı yap ıyı olur senın ıcın, ıs ne uzerıne
Teşekkür ederim
Onlara asla kanmıyorum bu kadar
Mobbing yasak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?