Sürekli konuşmam bir durum olduğunda konuşurum detaylı ve uzun konuşmayı seviyorum bir şey anlatırken ama bunun da gevezelik olduğunu sanmıyorum bülbül gibi sürekli konuşan birisi değilim ve konuştuklarımın da arkası muhakkak dolu olur boş yere bir cümle kurmam
Ben de çok konuşan biri değilim, daha çok gözlem yapmayı severim 😊 Sessiz olman seni eksik yapmıyor, hatta çoğu zaman avantaj bile. Ama “hiç konuşmam” kısmı sosyal hayatını zorluyorsa, az ama öz cümlelerle de bağ kurabilirsin. İnsanlar saatlerce muhabbetten çok, samimi ve net iletişimi seviyor aslında 🧠🗣️