Kimsenin beni anlamadığını düşünüyorum, neden anlamıyor hissetmiyor hiç kimse?

Çok yorgunum. Anlaşılmak istemekten de anlaşılamamaktan da çok yoruldum. Neden bu kadar kötü insanlar? Neden hep çıkara göre? Neden kimse kimseyi gerçekten anlamaya çalışmıyor?

Dayanamıyorum artık. 😪🥺

Güncellemeler
1 ay
Neden kimse yardımcı olmuyor artık kimseye. Neden insanlık bitti
Güncellemeler
1 ay
Kirmizi ateşli kelle
Vardiya işçisi
Pompalı karisi
Evde kadin sanalda takilir
Fabrikada işçi lord ksde...
İşçi lord, seni kim n'apsin?
Kimsenin beni anlamadığını düşünüyorum, neden anlamıyor hissetmiyor hiç kimse?
Cevapla