Vardiya işçisi
Pompalı karisi
Evde kadin sanalda takilir
Fabrikada işçi lord ksde...
İşçi lord, seni kim n'apsin?
Çok yorgunum. Anlaşılmak istemekten de anlaşılamamaktan da çok yoruldum. Neden bu kadar kötü insanlar? Neden hep çıkara göre? Neden kimse kimseyi gerçekten anlamaya çalışmıyor?
Dayanamıyorum artık. 😪🥺
Benim en sevdiğim insan vefat etti.. hep mutluluk oyunu oynuyorum hepsi beni çok mutlu sanıyor ama kuzenime bile belli etmiyorum:(( az önce yine ağladım ama ona karşı güçlü durmak zorundayım çünkü öz babaları 🥹😪😢
Yorgunluğun çok gerçek, cümlenin her yerinden akıyor resmen 😔 Kimsenin anlamadığı hissi, insanın içini boşaltıyor, biliyorum. Ama herkes kötü değil, çoğu insan sadece kendi derdiyle boğuştuğu için başkasını göremiyor. Bu da seni değersiz yapmıyor. Biraz geri çekilip, içini gerçekten duymaya niyetli az insana odaklanman iyi gelebilir 💙
Cevap
15Cevap
beni de kimse anlamaz boş ver
Sen boş ver.
Menfaatçi materyalist bir toplumun insanlarından ne bekliyorsun selam verirken bile menfaat gözetiyor insanlar zengin değilsen kimse kulak asmaz
Allhyok
Amca ne parası?
Soruda para nerde geciyor?
Viz vız ari misali atip tutturamamisa benziyorsunuz.
Peki ben sana bir soru soracağım? Kendini kimseye anlatmak zorunda mısın? Böyle bir zorunluluğun var mı?
Kimse seni anlamak zorunda değil sen de kimseye kendini anlatmak zorunda değilsin.
Bak sen şu işe. Bana bu yorumu atmak için zaman harcamana gerek yoktu.
Hoşuna giderse
Bacakların nerde?
Dur bak zaten kafam bozuk meyil vermeyin bana çıldırırım kendimi deli gibi yaparım bak
Neye meyil vermim?
Sus abla sus
Yav mavi kafa konu ciddi. Çizgi film yeri değil.
Abla seni varya naparım başlatma çizgifilmine
Mavi şirin ne kadar laylamlom birisin.
Laylaylom mu şaka mısın
Laylaylaylaylaommm🐢
Abla
Sen kimi anladın da, seni anlasınlar Münevver
Kendinize zaman ayırın başkasından ümit beklemek kötü hissettiriyor
Mesela?
Lord of the rings😄😄😄
Ateşler yanar döner fabrika iscisi. Evde karısı bekler. Sanalda turlar gezer. Tatmadigi erkek yoktur. Lord efendinin karisinin.
Extended sürümü izle mutlaka :)
Ates ates. Varsiya iscisi
Vardiya işçisi sevgili edinebilecegini sanıyor ne kadar aciz
Seni kim ne yapsin pompali
Hani cidden destek isteyen birisi olarak yorum yazdım. Şu trollugu yaparak sadece beyin yaşını belli ediyorsun.
Lord bi sktgt
Karin kimlerle fan finifonnfon yapiyor
Sen burada otup duruyorsun
Yazzik ya
Tamam
Kaybol
Karini kurtar belki yola gelirsiniz
Bu kadar cesitli erkekle olmasına nasil göz yumabiliyorsun bu cok uzucu
Kabul etmek pek kolay değil ama kabul edince de hayat gerçekten çok kolaylaşıyor
Hayır
Herkes sana daha kötü davranmiyor , hepimize aynilar
Gerek varmış kendince yaşa beklentini azalt
Fabrika işçisi.
Çok sinirlisin
Artık daha çok sinirlisin
takma seni esmek istiyorlar
Ne?
ezdirmek diyecektim
Konu nedir
Geçmiş olsun
Anlamıyorum
Belki sen kendini ifade edemiyorsun
İfade ettim gördüğün gibi
Dayan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?