Hayattan hiçbir şey anlamıyorum, kimse de beni anlamıyor neden?

Çok sıkıldım artık. Hayatımda biri var ama sevdiğinden bile emin olamıyorum. Onu çoğu zaman şaka yoluyla beni eleştirirken buluyorum. Alındığım zaman sarılıp öpüyor ama çok derin yara yapıyor bazı sözleri. Hayatında çok fazla partneri olmuş aşırı mutlu olduğu zamanlar olmuş benden memnun değil varlığım yetmiyor sürekli ilgi talebi var. Ailem de anlamıyor hep eleştiri var bana karşı. Çevremde de kimse yok çünkü arkadaşlıklar yorucu geliyor ama olmasını isterdim. Dünyayı sırtımda taşıyor gibiyim.
Hayattan hiçbir şey anlamıyorum, kimse de beni anlamıyor neden?
Cevapla