Yani çok gıcık bir insan olabilirim çok şerefsizde olabilirim. Ama hayatıma giren çıkan hiç kimse benim hakkımda ihanet etti sırtımdan bıçakladı diyemez düşmanlarım bile dertlerini anlatıyor hiçbirine ihanet etmedim.
1 ay
Yani çok gıcık bir insan olabilirim çok şerefsizde olabilirim. Ama hayatıma giren çıkan hiç kimse benim hakkımda ihanet etti sırtımdan bıçakladı diyemez düşmanlarım bile dertlerini anlatıyor hiçbirine ihanet etmedim.
trip atan, pısırık, küsen, kendi hakkını yedirten, çirkin, başkasının hakkını yiyen diyemez assla
Teşekkür ederim
Benim hakkımda da öyle demezler 😃😃😃
Yersen ki bazıları yemiş @sohbetseverizzz
Senin bu cümlen bile karakterinle ilgili çok şey söylüyor 😊 İhanet etmeme konusunda net bir çizgin var, bu da hem sadakat hem de vicdan demek. İnsanlar senin için belki “sinir bozucu”, “zor” falan diyebilir ama “arkamdan vurdu” diyemezlerse, özünde güvenilir birisin. Bu yaşta bunu koruyabiliyor olman baya değerli, sakın bu yönünü kaybetme 💛
Cevap
1Cevap
kötü bir şey diyemezler
Sadakatsiz diyemezler
Aynen öyle 💯
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar