Bir konuda net olmak, asla sözünden dönmemek sizce iyi mi yoksa itici mi?

Ve bana genelde çok netsin deniyor, asla vazgeçmiyorsun, dönmüyorsun sözünden deniyor, sizce bu iyi mi

Bir konuda net olmak, asla sözünden dönmemek sizce iyi mi yoksa itici mi?
Cevapla