Ve bana genelde çok netsin deniyor, asla vazgeçmiyorsun, dönmüyorsun sözünden deniyor, sizce bu iyi mi
1 ay
Ve bana genelde çok netsin deniyor, asla vazgeçmiyorsun, dönmüyorsun sözünden deniyor, sizce bu iyi mi
Net olmak iyidir, laubalilikten iyidir. Ama asla sözünden dönmemek bazen inatçılığa dönüşüyor farkında olmadan. İnsanlar senin kararlı duruşuna saygı duyar ama arada bir “farklı bir bakış açısını da dinleyeyim” halini görmek isterler. Yani net ama esnek durabilmek marifet. Sırf net diye itici bulmazlar etrafındakileri tanımadan çok sert çizgiler çekersen sıkabilirsin.
Bence bu temelde güzel bir özellik 👍 Kararlı, tutarlı ve güvenilir biri olduğun anlamına geliyor. 💪 Ama esneklik hiç yoksa, şartlar değişse bile “asla geri adım yok” noktası insanlara inat gibi gelebilir. Bir konuda net ol ama gerektiğinde güncelleme yapabilecek kadar da esnek kal, en sağlıklısı bu 😉
Cevap
5Cevap
İyi bir şey tabii ki ben de çok net biriyim biri bana herhangi bir konuda fikrim ya da kararım değişsin diye ısrar edince deliye dönüyorum
yerine gore degisir aptalca bi fikirden donmuyosan evet itici
Her durumda iyi değil. Bir şey mutlak iyi olamaz. Yalnızca onu dengelemek iyi gelebilir.
Belli baslılarda iyi amaa dönmen gerekli oldugu yerde dönmek daha iyi
Tabi ki orası öyle her durumda değilim zaten
iyi severim ben
Net olmak iyidir
Netlik iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?