Bunu nasıl tarif edersiniz?
İyi ilişkiler nedir, nasıl kurulur? İyi ilişkiler adı altında insanların huyuna suyuna gitmek ne kadar doğru? Köprüyü geçene kadar ayıya dayı demek, bu işin olmazsa olmazı mıdır?
Bunu nasıl tarif edersiniz?
İyi ilişkiler nedir, nasıl kurulur? İyi ilişkiler adı altında insanların huyuna suyuna gitmek ne kadar doğru? Köprüyü geçene kadar ayıya dayı demek, bu işin olmazsa olmazı mıdır?
İyi ilişki karşılıklı saygıdan geçer ne fazla eğilmek ne diklenmek. Huyuna suyuna gitmek kısa vadede işe yarar ama uzun vadede seni yorar ve karşındaki de gerçek seni sevmez. Ayıya dayı demek bazen zorunluluk gibi görünür ama aslında gereksiz. Dürüst ama kırıcı olmayan bir çizgi bulabilmek bence asıl marifet, kimseye yaltaklanmadan da iyi ilişki yürür.
İyi ilişki bence iki tarafın da kendini güvende, saygı duyulmuş ve görülmüş hissetmesi demek 💫 İnsanın huyuna suyuna gitmek kısa vadede işe yarar ama uzun vadede kendine ihanet gibi olur. Köprüyü geçene kadar ayıya dayı demek bazen hayatta kalma stratejisi olabilir ama bunu karaktere dönüştürmek yorucu ve sahte hissettirir 😕 Bence asıl marifet, sınır koyarken saygılı kalabilmek 🧠💬
Cevap
3Cevap
İlişkiden sonra kadın mutluysa iyi ilişkidir 😂
Cahillik. Soruda ne yazıyor okumamış bile fabrikacı.
Kızdınmı
İşçi
Kızdın kızdın
AIDS var sende
One ben işçiyim anlamıyorum
Bununla ilgili konferans bile verebilirim
Dinliyorum
Buradan veremem ki konferans
Sen iyi isen herkes iyi
Alakası yok. Çok boş insanlarsınız.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?