Sebebi karşı tarafın kıskanç köpek olması 😁

Şu diğer kategorisini KS'den silin @KızlarSoruyor ya gerçekten bıktım. Ne soru sorarsam sorayım direkt oraya gidiyor. Etiket seçemiyoruz da eskisi gibi. Yetti artık diğer etiketinden midem bulandı artık...
Sebebi karşı tarafın kıskanç köpek olması 😁

Şu diğer kategorisini KS'den silin @KızlarSoruyor ya gerçekten bıktım. Ne soru sorarsam sorayım direkt oraya gidiyor. Etiket seçemiyoruz da eskisi gibi. Yetti artık diğer etiketinden midem bulandı artık...
Benim de başıma geldi, hele ki KS ortamında bu kıskançlık ve gereksiz konuşmaların neyin nesi anlamıyorum. İnsan kendi halinde, kimseye zararı olmayan, açık sözlü olunca bile bir şekilde hedef haline gelebiliyor.
Bence mesele senin ne olduğun değil, bazı insanların kendi iç huzursuzluğunu başkasına yansıtması. Kimi insan dürüstlüğü kaldıramıyor, kimi de sadece boşluk doldurmak için konuşuyor.
Ama var , Sen çizgini bozmadığın sürece, arkandan ne konuşulursa konuşulsun aslında onların karakteri ortaya çıkar, seninki değil.
İnsanların dedikodu yapması her zaman senin ne olduğunla değil, onların kendi bakışıyla ilgilidir. Bazen sessiz ve kendi halinde olmak bile yanlış anlaşılabilir ya da merak uyandırabilir. Ama bu, gerçekten “kötü” olduğun anlamına gelmez; daha çok başkalarının yorumlama şeklidir.
Kıskançlık, bazen insanların kendi eksikliklerini yansıtmak için başkalarını küçümsemesine yol açar; senin halini fark etmemiş kişiler de onu bir tehdit gibi görüp dedikodu yapar. Bu yüzden çoğu zaman sorunun kökeni karşı tarafın kendi içsel güvensizliğinden gelir.
Bazı insanlar cıvımış sakız gibi her önüne gelenin ayağına yapışıyor, kendisiyle bir sorunun yoktur, bastığın yere de dikkat ediyorsundur ama o bir şekilde gelir ayağına yapışır o rahatsızlığı verir çaresi yok.
Biz Berk ve Şenay 😄 Yaşını görünce ilk güldük, sonra “bu kız belli ki yorulmuş” dedik 😂 İnsan ne kadar kendi halinde olursa olsun, bazıları için varlığın bile tehdit olabiliyor; kıskançlık, çekememezlik, can sıkıntısı… Hepsi karışık 🙃 “Diğer” etiketine de biz bayılıyoruz ama seni anlıyoruz, sürekli oraya atması sinir bozucu. Boş ver, etiketler geçici, senin ritmin kalıcı 😉✨
Cevap
17Cevap
Hasetler çok çekemeyenler çok onlara deli neyden rahatsız oluyorsanız söyleyin bir daha yapayım
Bence kıskançlık ve fesatlık yapıp senin yerinde olamadıklari için bu yola başvuruyorlardir
Kim seninle uğraşıyor söyle cezasını keselim
Boşber 😀
Bu forum da kamplaşma var normal insanlar da yetki yok zaten dava edicem az kaldı direniyorum bu forum mod Uber miş fenomen sistemi kalkmalı istismarcılar dolmuş bura üye yok olanları da bu yetkisi olanlar istismar ediyor tuhaf tipler mod Uber olmuş fenomen bunları görevi kötüye kullanıyor çıkar menfaat takılıp üye tacizi istismarı ediyor çoğu denetim yok
😄
@seffafliginritmi bu aralar ritim tutturamıyorum star ışığımı söndürdüler 🤣 sen yatak da yalnız napıyorsun 🙄 canın sıkılmış gibi sanki
Ne dşuon lan hirt
Ne hırt lan türküm ben ne keko severim ne hırt ne saçma saçma hallere giriyorsun varoş kızı
Ulan mülteciler ile takılan kızlar bana hırt diyor 🤣 ne yaşıyorsun kezban
Ay sus recep
Ben erkek olmama rağmen senden güzelim kıskanma neden hırt dedin anlamadım 🙄 aşık mı oldun yoksa kız bana valla peşin peşin söyliğim sana bakmam ben 🙄
😂😂😂
@seffafliginritmi bacımsın düzgün resim hiç koymadım şuraya şu foto da bile kafalar güzel rakun gibi bakıyorum tesis de arkadaşlar ile içmişim saç sakla karışmış orjanik halim bile etkilendiysen realde görsen alev alırsın 🙄
Farkındaysan sana gülüyorum jxjdjdj
@seffafliginritmi etkilenme belirtileri sakin ol atlatırsın sana erkek mi yok ne çirkin kızlar var sevgili buluyor senin neyin var onlar dan biraz çirkin olabilirsin ama ne kadınlar var burada evlenen senden kötüleri bile evleniyor sevgili yapıyor 🙄 üzülme daha iyilerine layiksin sen
Fazla mı boş yaptın sanki
Sana karşı bir şey hissetmiyorum aslan burcum 🙄 benim ateşim seni yakar sen burcun ne kesin ateş burcu dur
Yay burcuyum. Ne olur bana bir şey hisset hamsi kafa
Biliyorum çok önce den sormuştum burcunu 🙄 eski den normal konuşurdun soru altın da sana bir özgüven gelmiş ne oldu sana böyle hırt deneler oteli olan hırt mı gördün burada 3 kuruşluk askeri ücretliler ile takılan kızlar boş yazıları 🤣
Tamam sensin
peşimi bırak bence hırt keko doğular ile takılıp bize laf eden kızı takmam hiç 😏 ari elit jöntürküz biz kafa tascı
😀😀😀😀 sen beni çok güldürüyorsun
Bende bundan korkuyorum işde 🙄 bana genel de laf eden kızlar sonra bağımlı oluyor
Ben olmam hamsi kafalı çocuk 😀
Peki sen neler yapıyorsun benim yokluğum ile baş etmek zor geliyor mu 🙄
Aynen çok zor jdjdjdjdu
Eklediğin hırtor var takip ettiklerin benim yerimi dolduramıyorlar galiba 🙄 neyi me aşık oldu ki bu kız acaba 🙄
Lanet olsun ya aldığım nefes den bile aura akıyor kız resmen aşık olmuş bana 🙄 yazık yay kızları aslan görünce böyle oluyor ulu atamız Kayhan resin dediği gibi bir aslan meow dedi youtube.com/shorts/FvW32FWWIKg?si=9CVZ33O9P-27JfQ-
Yeter
Bende öyle dedim yeter
şarkı dinliyorum mavi gözleri kör olsun 🥲https://youtu. be/r_TAmgt7Uuw? si=RmX5oUJxbqJDzj2J
Meyve veren ağaç taşlanır demişler bu söz boşa söylenmemiş. Sana taş atanı sende, sapanla vur:)
Vurmak istiyorum 🤣
Gerçekten anlamıyorum ula senin gibi bir insanla niye uğraşırlar anlamıyorum da boşkoy ula bırak havlasınlar meyve veren ağaç taşlanır da
🥲
Senin kim kuyunu kazar ki anlamıyorum. Uzun süredir tanıyorum seni gerçekten kendi halinde bir pembişsin
💙
❤️❤️
Valla iyice sitenin içine ettiler de farkındalar inş
Genelde en çok zararsız olan birine kafayı takarlar kendi halinde sesi çıkmıyor diye. Ama bilsinler ki bu fırtına öncesi sessizlik.
Seni kıskanıyorlar, dikkat et nazar değmesin maşallah..
Senin gibi birinden ne siterler zararsız garibim. djdj
Çekemeyen bişey takıyordu
neydi o ya, işte ondan taksınlar 😜
Peşinde dolanan çok canım, herkes en çok istenen olmak istiyor
Çünkü senin kaliten hiç birinde yok
🙏🩵
Demekki kendi halinde değilsin
Sen sus yujimuji
Sende bana düşman oldun he
😆
Seni kıskandıkları içib olabilir
Onlardan önde olduğunuzu gösterir
Kim seninle uğraşıyor yine 🧐
Çok güzelsin kıskançlık yapıyorlar
Güzelin dedikodu çok olur 👍
kiskaniyolardir
cidden
onların ayıbı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?