Benim bu kadar kendi halimde ve zararsız olmama rağmen hem dedikodum hem de kuyum kazılıyosa sebebi nedir?

Sebebi karşı tarafın kıskanç köpek olması 😁

Benim bu kadar kendi halimde ve zararsız olmama rağmen hem dedikodum hem de kuyum kazılıyosa sebebi nedir?

Şu diğer kategorisini KS'den silin @KızlarSoruyor ya gerçekten bıktım. Ne soru sorarsam sorayım direkt oraya gidiyor. Etiket seçemiyoruz da eskisi gibi. Yetti artık diğer etiketinden midem bulandı artık...

Benim bu kadar kendi halimde ve zararsız olmama rağmen hem dedikodum hem de kuyum kazılıyosa sebebi nedir?
Cevapla