Ben bazen böyle hissediyorum. Sanki hayatta hiçbir şey başaramamışım, boşa geçirmişim gibi hissediyorum.
1 ay
Bazen ben de hissediyorum.. ama “boşa gidiyor” dediğim şey çoğu zaman geçen yıllar değil, kendimden beklediğim şeylerle gerçeğin uyuşmaması oluyor. Geriye bakınca zaman kaybolmuş gibi duruyor ama aslında ben, o zamanın içinde fark etmeden başka birine dönüşmüş oluyorum.
Bunu hissetmen çok normal, özellikle 20’lerin sonuna yaklaşırken bu sorgulamalar çok artıyor 😔✨
Şunu unutma; ilerlemeyi sadece “büyük başarılar” üzerinden ölçünce herkes kendini başarısız hisseder. Oysa hayatta kaldığın her zor dönem, öğrendiğin her küçük şey, kurduğun her bağ aslında bir birikim 💫
Belki gerçekten boşa gitmiyor, sadece meyveleri biraz geç olgunlaşıyor 🍀🌱
Cevap
14Cevap
boşa geçti
Hayatı Seviyorum. Yılların bişiyler kattınıda biliyorum. Ama eski günleri özlüyorum.
Erkin Koray dan Oyle Bir Geçer Zaman Ki açsana efkarlanalım:)
harcadîğım yılların emeği bir iki yılda boşa çıktı gibi hissediyorum
Ara sıra bütün ömür boşa geçiyor gibi geliyor. Sonra gidiyor
Bazen zamanı çok boş kullanıyoruz
Sanki hicbirsey yapamadan olecekmisiz gibi degilmi
Öyle hissediyorum çünkü öyle
Dolu dolu yaşıyorum
Başarabiliyorsan ne güzel
Başarıyorum 😅
Zaten boşa gidiyor
Geçti bile
Evet
aynen ben de
Evet...
Delme yaramı
Evet bazen
Evet aynen oyle hissediyorum
Evet maalesef
Sevgili olalım bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?