Madem konuşmaya devam etmeyeceksen yaz bari konuşamam diye
1 ay
Madem konuşmaya devam etmeyeceksen yaz bari konuşamam diye
Etik değil, sadece korkakça. Karşındaki insanın ne olduğunu bilme hakkı var. Konuşmak istemiyorsan bunu söylemek bir dakikanı alır. Yoksa ortada bir muamma bırakırsın. Hayır, bence net olmak her zaman daha saygılı. Sustuğun her an aslında bir şey söylüyorsun: umursamıyorum.
Saygısızlık, en azından gerekli açıklamayı yapar gidersin öbür türlü gerçekten saygısızlık ve ergen gibi
Aynen öyle gel de anlat
Siteden biri mi
Evettt. Bu sitede çok var
Cevap vermiyorsa belki onu kıracak bir şey yapmıssindir
Sen misin yoksa o ghdbdv
Ne yazdığımı anlamıyor musun? Dedim ki hatali olan sen olabilir misin kimle ne konuştuğunu ne bileyim ben
Heee yok ya valla sadece evli olduğumu yazdım yazmadı
Konuşma içeriğinizi ne konuştuğunuzu bilmediğim için tam yorum yapamıyorum. Ama şunu söyleyebilirim eğer yazmıyorsa demek ki karşı tarafı üzecek bir durum yaratmış olabilirsin
Öyle düşünüyorsan iletişime geç belli ki aklında kalmış
Valla şu an şaşırdım doğrusu sprunumla ilgilenmenize çok teşekkür ederim 🥰♥️. Ben bir defa cevap almadım mı pek yazmam açıkçası
Öyleyse burada hatalı olan sizsiniz
Rica ederim ne demek
Neden hatalıyım ya yazmam ben bana cevap vermeyene
Konuşsak oluy mu 🥹
Evliyim demişsin ama demek ki kırılmış yaz açıklamanı yap ve ayrıl
Bir de evliysen neden yazdın ki
İyi de flört etmiyoduk ki arkadşaça bir sohbetti belki o farklı düşünmüştür
İyi o zaman gönlünü al bari hem evlisin hem de bir başka kadının duygularıyla oynuyorsun ben soruyu yanlış anlamışım bence hatalı olan sensin kusura bakma
Kimse birden konuşmayı kesmez
🥹🥲🥲.
Ama ben genel olarak sormuştum soruyu
Bende genel cevap verdim dedim
İyi günler
İyi günler dikkati aldığınız için teşekkür ederim bu sitede pek görülmeyecek bişey 🥰🤣
Trol muydu soru yoksa bende sinirlendim yemin ederim kendimi o kızın yerine koydum
Yok valla trol değildi. Ama ben bilmyiodum bana bişey hissetiğini sadece arkadaşça sohbet sanmıştım. İstemeden olan bir şey yoksa kimsenin duygularıyla oynamka istemem
E sen demedin mi az önce evli olduğumu söyledim iletişimi kesti diye demek ki ümit vermişsin
Bu çok kötü bir şey biliyorsun değil mi?
Bence en azından bir açıklamayı hak ediyor diye düşünüyorum. Siz erkekler niye böyle siniz ya
Umut vericek bişey yaptığımı düşünmüyorum. Ayrıca öyle bişey yapsam evli olduğumu söylemezdim ben yöle bişey olmadığını düşündüğüm için söyledim. Ayrıca siz kadınlara ne demeli bizden farkınız yok
Kendini bilmek de bir erdemdir ben böyle bir durum yaşasam hem üzülür hem yaptığını unutmazdim.
Her insan saygıyı hak eder ve en azından bir açıklamayı çok görme
Ben birine bunu yapsam vicdanım rahat etmezdi açıkçası
Neyse iyi günler eig seçersin artık 🫡
Öyle mi diyom genelde prensiplerimde yok ama söz açıklama yapıcam ona
Bendesin seçerim merak etme
Unutursan benim de hakkıma girmiş olursun bak 🤣 eig istiyorum
Vgrhdgfgef tamam lan söz sana vericem. Zaten o kızın hakkına girdim yüküm ağır cjfjfj
🤣🤣 yazdın mı cevap verdi mi Ben de merak ettim şimdi Allah seni kahretmesin Bu kadar işin gücün arasında
Vhghrvdff bekle daha yazmadım hemen yazıp geliyorum
Yazdım bakalım ne cevap vercek hanım efendi
İyi hadi kolay gelsin
Sağolasın sana da cevap yazarsa yazarım buraya
Eig için teşekkürler
Söz vermiştim fjfjfj
Gönlünü aldın mı bari sonuç ne oldu
Hee evet beni sevmiş duyunca da baya üzülmüş
Sadık insan da kalmamış desene Bu sefer de eşinize üzüldüm benim nişanlım böyle bir şey yapsa var ya parça pin çık ederdim
Mffnfjfj nişanlı mısın. Yok be ben sadığım ya. Sadece bir yanlış anlaşılma olmuş fjfj
Evet sen ne sanmıştın anlamadım?
Ayrıca evliysen burada işin ne ki
Arkadaşça konuşuyoz sanmıştım. Ayrıca burası tinder mı neden olmuyayım
Benim hayatımda ki insan karşı cinsle arkadaşça konuşamaz kusura bakma
Yer ile ilgisi yok.
Bana göre yanlış
Bir insan evliyse bitmiştir
Sadece hayatında eşi olmalı
Bilmiyorum olabilir. Ama bazen sosyalleşmekte gerekebiliyor. Ayrıca seninde partnerin var
Evet var kendisi astsubay. Çok da efendi.
Ben onunla çok onceden tanıştım. Okumamı destekledi. 4yıldır bekledi beni.. seneye evleniyoruz.
Okulum bitiyor çünkü.
Bir insanın duygularıyla oynamak ayrı bir konuda görüşünü paylaşmak ayrı bir şey
O öyle bir şey yapsa herhalde terk ederdim. Yaptığını doğru bulmuyorum
İnşallah evlenirsiniz. Allah bozmasın. yanlış olabilir ama konuşmanın oraya gideceğini tahmin etmemiştim
Teşekkür ederim. Sağolun. İyi akşamlar
İyi akşamlar
Konuşmanın neden birden kesildiği asıl önemli olan?
Öyle ama sebep ne olursa olsun haber verilmeli
Benim için sebep önemli
Ama sen konuya hakimsindir anlatirsan ona göre yorum yapacağım soruna
Şimdi ben biriyle konuşuyordum evli olduğumu söyleyince hiç bişey yazmadı
Eee haklı değil mi? Evliysen ne diye yazıyorsun
O yazdı bana arkadaşça konuşuyorduk
İşte o bilmiyordu ama sen biliyordun?
Sordu dürüstçe cevap verdim
Ne kadar süre konuştunuz ki belki de ilgisi vardı sana karşı
Evet varmış sonradan söyledi. Ya bir kaç gün konuştuk çok değil
Seni seviyorum mu dedi yani
Hayır ben yazmıyacaktım aslında o bana yazmadıktan sonra. Ama sebebini merak ettim sordum o da sana kaşrı bişeyşer hissediyodum dedi
Evli olup başka bir kadınla günlerce konuşman senin hatan
Suçlu olan sensin bana göre umarım sorun fake dir
Neden böyle bir fake soru sorayım aa
Ne bileyim kafa buluyor gibisin
Bir adamın kalbinde tek bir kadın olmalı
Kafa mo buluyorum bacım olanı anlatıyorum
Ayrıca ben o kadına bişey hissetmiyordum
Bir şey hissetmiyorsun madem neden bu kadar kafana taktın soru soracak kadar
Çünkü birden konuşma kesmek saygısızlık bence
Burada hatalı olan sensin kim olsa konuşmayı keser zaten doğru olan budur
Tamam olabilir
Problem bitmiştir o zaman
Kurcalamanın bir anlamı yok
Hatta özür bile dilemen gerekiyordu
İyi akşamlar
İyi geceler
Eig yok mu?
Oldu bil
Şaşırtıcı hareket sağol
Niye şaşırtıcı ya
Sadakatsiz insandan doğru hareketler 😃
🤣🤣bozuk saat bile günde iki defa doğruuyu gösterir
Şaka gibisiniz ya doğru dürüst insan kalmamış en iyisi hiç evlenmemek ve hatta hiç bir erkekle konuşmamak
Ama sen gülücük attığın için dalga geçtiğini düşünüyorum umarım öyledir
Tamam bacım
Tamam abi 😏
Rica ederim bacım
Bence çok da etik değil, en azından “konuşmak istemiyorum” demek bir saygı göstergesi 😕✨
Ama ne yazık ki herkes aynı olgunlukta değil. Sen yine de bunun senin değerinle ilgili olmadığını bil, karşı tarafın iletişim becerisiyle ilgili bu. İstersen kısa ve net bir mesaj yazıp konuyu kapatabilir, kendini yıpratmadan uzaklaşabilirsin 💬🚪
Cevap
5Cevap
Etikde değil doğru zaten değil çok ayıp bi davranış bence
Bence de
Duruma göre gerekli tavır gösterilmeli bence
Her türlü tavır lazım engellemek bile bir bildirim hiç bişey yapmamak çok kötü
Kesinlikle öyle
Evet etik değil
Bu sitedeki sadece böyle çok saçma
Karşımdaki insan deli değilse şayet durduk yere konuşmayı neden kessin canım bu hayatta hiç bir şey nedensiz değildir
Ne Saçma sorular görüyorum bugün
Nerden buldun bu soruyu fjfjfjf
Eski üye dürtüyorum 🤣
Ve soru
O ne biçim konsept
Beğenmedin mi 😄
Genelde 1 sene ve önceki sorulara cevap vermeye çalışıyorum da neyse seninki de eski sayılır 🤣
Anlamadım sadece konsepti kanka
Nickimle uyumlu işte daha ne
Heee yok güzel değil ya bence bırak bu işleri fkfkfkfkf
Eig seç bırakırım 🤣😂
Senin sorun daha saçma ama
Seçemioyurmm 😭😭 ben sana mesaj attım ordan eig seçmediğim sorular var oralara yorum yap seçerim okey?
Soruyu hangş kafayla sormuşum hatırlamıyorum fjfjfjd
Kimse normal değil 😅
Sen benim sorulara baksana yorum yap seçerim ben seni eig üzüldüm şimdi seçemediğim için fjfkfkf
Hangi mesaj 🤣
Bizim neslin iletişim tarzı bu
Keşke öyle olmasaydı
Ama asıl * bir kaç yıllık arkadaşa sevgiliye bunun yapılması yoksa flörttu şuydu buydu yapılır yani o kadar sıkıntı yok
Yok be bence normal kısa konuşmada bile bir veda lazım
Ya şimdi bazıları çabuk alınıyor uzatıyor anlamıyor laftan vs öyle olunca direk engeli basmak iyidir
Aynen engeli basmak bir geri dönüş
Konu uzayacak çünkü uğraşılmıyor yazmadan direk bitmesi en mantıklısı
Ama işte konuşmuyorum by yazması lazım
Beklentini düşür. Yoksa çok üzülürsün.
Yok kral zsten beklenti yok
Var ki bu soruyu sormuşsun.
Hatıralmıyorum valla
Ahahaha pipin mi küçük
Tamam harun abi
Tamamen k*hpelik
Etiktir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?