Böyle bir durumla karşılaşsam ilk refleks olarak biraz gerilirim ama panik yapmamaya çalışırım. Hemen ortamı değiştirir, kalabalık ve aydınlık bir yere yönelir ve güvende hissetmediğim bir durumda telefonla birini ararım. Yani tamamen hiç etkilenmem diyemem ama soğukkanlı kalıp mantıklı hareket etmeye çalışırım.
Kaldım. Şarjımda bitmişti üstüne üstlük... Karşıdan karşıya geçecek gibi yaptım çaprazıma geçti durdu bana döndü ve bekledi. Arkamdan gelenlerden telefon istedim bizimkilere haber verdim onların gelmesini bekledim ara sokağa girmedim. Sonra iki kız geldi yanıma adamı görmüşler bir şekilde farketmişler. Yalnız bırakmak istememişler teşekkür ettim sarıldık 🥹 Neyse güç bela eve geldim ayağımda topuklu zaten zor yürüyorum 🤦🏼♀️ ya farketmeyip ara sokağa girseydim nolucaktı diye ağlamaya başladım çok tekin olmayan bir yerdi. Kalabiliyorum mecburumda zaten fakat şunları yaşamamız iğrenç
Takip edildiğim oldu birkaç defa. Birinde tanıdık biri takip etmiş. Ben farkında değildim. Liseye giderken üç kız dışarıda gezerken biri takip etmişti. Bana baktığını fark ettim. Korkmadım İki kez üniversite okurken takip edildim. Biri yaz tatilinde memleketime geldiğim zamandı. Bir yere kadar takip etti. Az yukarısı benim evimdi. Diğeri üniversite okuduğum şehirde takip etmişti. Tekçe onda korktum. Çünkü adam içkiliydi ve saat geçti. Yurdun yakınlarında bir yerdeydim ve tenhaydı. Ondan korktum.
Ben genelde soğukkanlı kalırım. Şu an yaşadığım mahalle de biraz sıkıntılı bir yer. Hatta takip edildiğimi bilsem bile çoğu zaman çok umursamıyorum, kendi halimde devam ediyorum. ( Çok şükür başıma bir iş gelmedi bu zamana kadar. Gelmez de umarım )
Bu yaşadığın şeyin ne kadar gerici ve sinir bozucu olduğunu çok iyi anlıyorum 😔 Böyle tipler maalesef var ve bu onların ne kadar zavallı ve tehlikeli olduklarını gösteriyor. Ben de ilk anda gerilirim ama sonra nefesimi kontrol edip çevreyi analiz etmeye odaklanırım. Aydınlık yerlere yönelmek, kalabalığa karışmak, telefonu hazır tutmak önemli 🔐🚶♀️
Onu bende derim normalde ama bu herif bambaşka bir boyuttu. Adam peşimden gelebilmek için ters yöne girmiş awq arabayla. Plakadan tanıdım allahtan da koşup izimi kaybettirdim yoksa evimi öğrenecek o evladı
Öncelikle geçmiş olsun. Maalesef ülkemizde yığınla embesil bu hastalıklı davranışı sürdürüyor. Kimisi kirli düşüncelerini gerçekleştirme hayaliyle, kimisi ise daha kötücül amaçlarla bunu yapıyor. Yakalansa veya yargılansa bile caydırıcı bir hukuk sistemi olmadığı için daha arsız, daha özgüvenli ve daha saplantılı şekilde insanların hayatlarına zehir oluyorlar.
Oncelikle gecmis olsun🙏Takip eden kisiyi tanimiyorsam sikintili bir durum demektir cunku durduk yerde niye takip etsin beni. Koymus kafasina bi seyi uygulamaya gecmis diye dusunurum. Gereksiz atraksiyona gerek yok kalabalik bi yerde otururum bi koseye ararim polisi anlatsin derdini 😀Kendim de cozerim ama ya silahi varsa bicak varsa... Nerden bileyim manyagin tekinden ne cikacak ben bombos gezen biriyim... Aslinda sart bi çaki maki 😅
Dikkatli ol , mümkün oldukça bir süre kalabalıkta kal, akşamları dikkat et, sürekli gittiğin mekanlar, yerler, Cafeterya sahil gibi gibi yerelere ev de dahil sürekli aynı yoldan gitme, çok çok geçmiş olsun...
Sadece takip olsa iyi arkama kadar yanaşıp taciz teşebbüsünde bulundu farkedip refleksle çekildim inkar etti kameraları incelettik sokakta her çeşit m. nyak var, geçmiş olsun 🙏🏻
Vakti zamanında sıkıntılı bir mahallede yaşadım, peşime takıldılar elimi belime götürüp paltomun arkasına... Devam ettim silah var sanıp usulca takibi bıraktılar.
Polise gerek kalmadan sokak arasında bir yerde pusulandım. İnanır mısın arabayla mahalle mahalle geziyor beni arıyor bide. Bu kadar niyeti bozuk tipler var