Siz de kaldırımda yürürken çizgilere basmamaya dikkat eder misiniz yoksa normal misiniz?

Tek bir çizgiye basmadan yolu bitirdim. Performansım beklediğimin üstünde olunca gaza gelip karşı yola geçmem gerekirken kaldırımdan devam ettim yolumu uzattım :/

52,5 ayak :/
52,5 ayak :/
Güncellemeler
+1 yıl
Bile bile yandıııı yüreeğiiimmm yana yana sööndüüü yüreğiiimm
Güncellemeler
+1 yıl
Çilli bom bom bom çilli booommm 😌
Siz de kaldırımda yürürken çizgilere basmamaya dikkat eder misiniz yoksa normal misiniz?
Cevapla