Güncellemeler
1 ay
Maçı
Evet rakibini tebrik etmek cesaret ister
Evet
umursamam
Peki
Kaybettikten hemen sonra duygun çok tazeyse susmayı tercih edebilirsin, bu çok insanî 😅 Ama sakinleşince, zor rakibi tebrik etmek hem sahada hem sosyal medyada sana olgunluk ve özgüven katar 👏 Rakibini övmek aslında kendini küçültmek değil, “ben de güçlüyüm, yenilgiyi taşıyabiliyorum” demek. Ben olsam kısa ama net bir tebrik yazar, uzatmam ama görmezden de gelmem ⚽️
Cevap
1Cevap
Ederim
Peki
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar