Karakterim gelir daha mı uzaklaştım? Daha mı sert oldum? Yoksa artık eskisi gibi katlanmıyor muyum? 🥺🤦♀️
1 ay
Karakterim gelir daha mı uzaklaştım? Daha mı sert oldum? Yoksa artık eskisi gibi katlanmıyor muyum? 🥺🤦♀️
Doğru yolda olduğumu düşünürüm. Demek ki benden daha fazla faydalanamayacak. Bir insan neden değişir? Kırılır değişir, uyanır değişir, akıllanır değişir. Bunlara sebep olanlar da değiştiğinden dert yakınır
Ya olumlu ya olumsus değşir 😎
Ama muhakkak değişir 😏
Kesin işi düşmüyo artık işine yaramıyorum derim,
Kimin ne kadar işine yarıyosan o kadar iyisin...
Bu devirde öyle
Evet
Rica :)
Sizin yuzunuzden derdim
İşte doğru cevap 😎
Biri bana “sen değiştin” dese, önce aynı senin düşündüklerini düşünürüm: acaba sınırlarımı mı koydum artık? 🙄✨
Çoğu zaman insanlar, eskisi gibi katlanmadığında “değiştin” der. Bence bu kötü değil, büyümek. 💪
Belki de artık kendini daha çok koruyorsun, bu da çok değerli bir şey. 💛
Cevap
12Cevap
Geçenlerde biri tip olarak toparlandın demişti.
Eve çıktım tek başıma ondandır.
Dikkat ediyorum yediğime.
😎
Düşünce yapım değişmiştir yüksek ihtimal eskiden normal gelen bazı seyler bana şu an haram geliyor bu nedenle yobaz diyenler bile oluyor
😎 böyle devam
Karpuz çekirdeği iyi gelir ona karşı eskisi gibi degilimdır herhalde güzel bakmıyorumdur severek bakmıyorumdur arzumıyorumdur
Çirkin bakıyor desene 😎
Yeni saç modelim gelebilir belki dermişim 😊🤣
Sen her yerdesin 😋
Sana öyle geliyor
Bakacak mısın mesajıma 🤔
Değiştim diyorsa, ya gerçekten olgunlaşmışimdir… ya da artık eskisi gibi davranmaya gerek duymuyordur.
Olabilir 😎
Teşekkür ederim 🙂🙏
İnsanın bi anı bi anını tutmuyo sonuçta. Sinirli anına gelmiş olabilir
👏👍
Sinirli anında napıyorsun
Herkese aynı değilim yapmışsındır bir şey
👏👍
🙏
İstediği gbi biri olmadığımi düşünürüm
Demi yani
Aynen zamanında başıma geldi bu çünkü sen değiştin dedi halbuki onun dediğini yapmamistim
😎 iyi yapmışsın banada çok dediler büyüdüm artık demiştim
Cen büyüdün laf mi koydun onlara ağzına sağlık 😂
Ih hı öyylee paptım ben :D
Oyy afern sana cen gocaman olmuşsun cen 😂🤣 ama cidden insanlar istedikleri gbi olmayınca direk damgayi vuruyorlar bende bedeli 100 TL idi
Ih hı teseküyleyyy 100 tl için mi şakaaaa 🤣
evet 100 tl için düşün insanları 100 lira ile tanıyabiliyorsun
🤣🤣
gül gül cadı ya hahaha
Değişmeyen tek şey değişimdir
😎
Onun düşüncelerinin değiştiği
👏👍
Demekki böyle daha mutluyum derim
Delirttiniz ulan beni 😉
👏👍
Umrumda olmaz,
👏👍
Teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?