Mantıklı düşünmek için gelişmek lazım ise neden gelişen kadınlarda (genelleme yapmıyorum, çoğu zaman) yine de duygusal düşünür? Peki o zaman gelişmek mantıklı düşünmekle bir alakası yok mu oluyor şimdi
1 ay
İnsanız aslında. Maalesef her ne kadar mantıklı olsakta bazen duygularımız bizi ele geçirebiliyor. Misal ben kariyerimin peşinde ve hep mantığımı dinleyen bir kadınım. Fakat bir tane Roma sütunu gelip bazen aklımı çelebiliyor ama hemen doğruluyorum tabi. Önceliğim faeklı çünkü. Birazda dirayetli olmak lazım 😅
Ben seviyorum duygusal kızları ama tırnağım kırıldı diyenleri değil onlar çok cringe
Gelişmek sadece mantıklı olmak demek değil; duyguları da daha derin, daha bilinçli yaşamak demek aslında 😊
Kadınlarda duygusallık biyoloji, hormonlar, toplumsal roller ve öğrenilmiş kalıplarla besleniyor. Yani zeki, kültürlü, gelişmiş bir kadın da duygusal olabilir; bu, mantıksız olduğu anlamına gelmez.
Asıl gelişmişlik, duygularını fark edip yönetebilmek; sadece mantığa ya da sadece duyguya teslim olmamak 💫
Cevap
3Cevap
bir alakası yok gelişmekle
Duygusuz olamıyor insan
Çok haklısın. Kadınlar daha usta bu konuda aslında.
Onun da alakası vardır illa ki. Sevgiisiz yetişmek vs.
Tabii ki belki de onun eksikliğini arıyor karşı tarafta
O da olur
Rica ederim
Mantık bi yere kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar