Kadınları anlamak için sorduğum bir soru anlayamadığımdan değil 😃
1 ay
her insan nasıl farklı şeyler isterse her kadının isteği de farklıdır. ama bence sevilmek ve güvenmek isterler.
bi ilişki düşünün ki, her şey çok güzel seviyorsun seviliyorsun. biranda birşeyler ters gidiyor. karşınızdaki senelerdir yaşadığınız ilişkideki kişi değil. yani sadakat değil bahsettiğim şey herkes ister sadakati bu farklı. güvenmek ister kadın, karşısında güçlü bir erkek görmek ister. gücüyle onu ayakta tutsun ona sığınabilsin ister.
Kadını dinleyeceksin, arkadaşlarının arasında seni gösterecek bak bu benim horozum diyecek diğer kızlar beğenecek sen her şeysin. Yeri gelir bankamatiksin yeri gelir pahalı bir oyuncak yeri gelir bir psikolog
Bir kadını gerçekten önemseyip, duygularını fikirlerini vb can kulağı ve yürekten dinlersen , o kadın sana anlaşılır olmak için yavaş yavaş tüm kilitleyin anahtarını teslim etmeye başlar. Umarım anlatabilmişimdir.
Küçük bir not; çok ta şey etmeyin bazen biz de anlamıyoruz bizi🤪
Dogru soyluyosun zamanla acmak lazim anahtarlari
Kelimelerim yine klavyemin paşa keyfinin azizliğine uğramış, yine de anlamışsın teşekkür ederim 😂🤝
Rica ederim ne demek zamanla anlasiliyor deneyimlemis olduk ahha
Yine de karşısındakinin anladığı kadardır insan , kadın erkek farketmez aslında, kadına yönelik sorduğun için o şekilde belirttim. Erkekler de öyle değil mi? ;)) Kadındaki fark şu aslında, bazen biz karşımızdaki erkek sanki müneccimmiş gibi, bişeye sinirlenip de onun kendiliğinden anlamasını bekliyoruz 😂🙈bu gibi şeyler işte. Çok ta şey etmeyelim 😂🤝
See ettik artik ahahha
🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Sinir var evet ahaha
Kadınları anlamak için önce “tek tip kadın yok” gerçeğini kabul etmenle başlamalısın 😄💫 Her kadın, hatta her insan, çocukluk deneyimleri, bağlanma şekli, sevgi diliyle farklıdır. En temel ortak şey ise: güven, saygı, tutarlılık, ilgi ve duygusal olarak gerçekten görülmek isteriz. Dinlemeyi öğrenirsen, niyetini açık tutarsan, her kadının sana kendi “kullanma kılavuzunu” yavaş yavaş verdiğini fark edersin 💬💕
Cevap
1Cevap
Biliyor musun, sen iyi ve efendi birisin. Anlamak istediğin için ~
Vallahi meşakkatli bir yol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?