Birden aşk ve sevgi hissimi kaybettim, kimseyi hayatıma almak istemiyorum, neden böyle oldum?

Birisiyle sevgili olduğum zaman benden duygusal bir şeyler göremiyor. 2 sene önce böyle değildi. Gayet mutlu aşk dolu tutkulu biriydim. Şu anda hayatıma kimseyi almak bile istemiyorum gereksiz görüyorum aşk diye bir şey yok gibi içimde. Bana ne oldu böyle neden birden duygularımı kaybettim? Hiçbir şekilde biriyle tanışayım seveyim sevileyim heyecanı yok içimde. Olsa ayrı dert olmasa daha iyi kafasındayım artık neden böyleyim? Ve böyle olduğumda nedense bana çok kız ilgi göstermeye başladı. İstemiyorum işte hayatımda birini ve böyle olmaktan da nefret ediyorum çünkü eskiden böyle değildim arkadaşlar.

Birden aşk ve sevgi hissimi kaybettim, kimseyi hayatıma almak istemiyorum, neden böyle oldum?
Cevapla