İyi akşamlarr jdj🐾🩵🍪 böyle şeyler yapmıyoruz jsjs nooo sjs
1 ay
Bana göre hiç normal değil çünkü benim hayat felsefem tutamayacağın bozacağı sözler verme diyedir. Söz verip tutamamak emanete ihanet gibi ağır bir yüktür benim için
Arada sırada herkesin canı sıkılır ama söz bir sözdür. Çok önemsiz bir şeyse ve karşındakini üzmeyecekse bozabilirsin. Ama alışkanlık haline gelirse güvenilirliğini yitirirsin. Kendine dürüst ol: “istemiyorum” demek de bir erdemdir, ama soz vermeden önce düşünmek daha iyi.
Sırf canın istemedi diye her sözü bozmak çok sağlıklı değil ama bazen de insanın modu düşüyor 🥲💭 Özellikle önemli konularda verdiğin söz, karşındakinin sana duyduğu güveni etkiliyor. Ama ufak planlarda, samimi olduğun kişilerle “bugün modum yok” demek de çok insani 💙 Önemli olan dürüstçe açıklamak ve sürekli hale getirmemek bence 🌸✨
Cevap
12Cevap
normal değil kesinlikle
Anormal bence oyunbozanlık
Tövbeler olsun Allah da öyle birini de denk düşürmesin bi dönem fark yarattım elime yüzüme s*çtım ondan tövbeliyim 😂🤣😂
Ben söz verdim mi tutarım 🥲 ve bunu da herkes bilir çevrem de 🥲
Bunun adı benim lugatımda “şımarıklık” olarak yazar.
Bazen normal olabilir istemeden vermek zorunda olduğun söz ise
bana göre normal gayet
Hiç etik bir davranış değil
Söz verildiyse tutulur
Aşırı saçma
Kaşmerlik
a 101 de miydn
Terbiyesizlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?