Hiç ciddi ilişkim, yakın bir arkadaşım olmadı, hep yalnızdım. Eskiden şikayet ederdim, şimdi çevremde dolu insan, benim için çabalayanlar var ama istemiyorum ya
2 ay
Belki de seni gerçekten göreceklerinden korkuyorsun. Uzun süre yalnız kalınca “beni seven ya bir kusur bulursa” endişesi yerleşiyor. İstememek bazen “önce ben terk etmeyeyim” refleksi. İnsanları itmek aslında kendini koruma taktiği. Güven duvarını azar azar indirmeye bak, herkes aynı çıkacak diye bir kural yok.
Yalnızlığa alışınca, yakınlık bazen tehdit gibi gelir; kontrol sende oldukça güvende hissedersin 😔💭
İnsanları itmen, aslında “ya incinirsem?” korkusunun savunma hali olabilir.
Kendine zaman ver, minik adımlarla sınırlarını esnet; hemen açılmak zorunda değilsin.
İstemiyorum duygunu yargılama, sadece nereden geldiğini merak etmeye çalış 🌿💚
Cevap
6Cevap
Kendimi korumak için. Kimseye güvenmediğim için neden sen söyle
Belkide farkında olmadan yanlızlığı seviyorsun
Tip değilde kişilik olarak insanları çok yargılıyorum farkındayım yanlış ama bilmiyorum
İnşallah oyledirde düzelmez mi yani
Bağlanmaktanmi korkuyosun
çünkü m l sın
Neden
Ne olacak böyle tatlım kiminle sevişeceksin
Kurumuş
Ne diyosun
Çeşme kurumuş diyorum
Abi kes yaa
Niye ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?