Çevremde derdimi anlatacak birini bulamıyorum, anlat diyenler beni anlamıyor, chat'le konuşuyorum resmen
1 ay
Çevremde derdimi anlatacak birini bulamıyorum, anlat diyenler beni anlamıyor, chat'le konuşuyorum resmen
Herkes bir şeylerin altında eziliyor artık. Pandemi sonrası, ekonomi derken insanların enerjisi bitti. Öfke aslında tükenmişliğin maskeli hali. Sessizlik de umursamazlık değil, korunma içgüdüsü. Anlaşılmamak can acıtıyor, o yüzden çoğu kişi robotlarla konuşmayı tercih ediyor.
Şu an Türkiye’de çoğu insan yorgun, kaygılı, gelecek belirsiz gibi hissediyor 😔
Bu da öfke, umursamazlık ve içine kapanma olarak yansıyor.
Aslında kimsenin duygusal kapasitesi dolu olduğu için kimse kimseyi duyamıyor.
Senin suçun değil; anlattığın şeyin değersizliği değil, insanların taşıyamayışı.
Yine de pes etme, az ama gerçekten dinleyen bir iki insan tüm havayı değiştirir 🌱
Gerçekten yok kafayı yicek gibiyim
Cevap
4Cevap
Insanlar mutsuz
Senin gibi çakma Rus takılan kızlar dan halbuki bu Ruslar bizim binlerce yıl altımız da yaşamış 🙄
Sosyal çürüme faydaları tamül seviyem yok vallah hiç acımıyorum artık 🙄
Genel bir karamsarlık var çevrede
Öfkeli olana öfke göster hayırdır amg
Kimse anlamıyor
yapay zeka tavsiye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?