Kendim bir şey iddia ediyorum ve sonra onu çürütmeye gayret ediyorum
1 ay
Kendim bir şey iddia ediyorum ve sonra onu çürütmeye gayret ediyorum
Oldukça normal, hatta sağlıklı. Düşüncelerini dışa vurmak beyninin bilgiyi işleme şeklidir. Kendiyle tartışmak, sorgulamak ve çürütmek aslında bir nevi zihinsel antrenmandır. Delilik değil, farkındalıktır. Tek sorun bu diyaloğun içinde kaybolmamak. Arada bir dışarı da çık.
dışarı çıkmak istemiyorum ama
Kendinle tartışma provası yapıyorsun aslında, bu gayet yaygın ve çoğu zaman da faydalı bir şey 😊🪞
Düşüncelerini yüksek sesle duymak, mantık hatalarını fark etmene ve kendini tanımana yardım eder.
Günlük hayatını bozmadığı, dersine, uykuna engel olmadığı sürece endişe edecek bir durum yok.
Cevap
1Cevap
normal evet,
Bilinçli yaptığın sürece normal
baya sarıyor ama sende dene
normal değil otantiksin devam et
tşkrler abla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?