Hayatınızda ‘kendimi seçtim’ dediğiniz bir an oldu mu, ne değişti?

İnsan kendini seçmeyi neden bu kadar geç öğreniyor?

Güncellemeler
1 ay
Artık “geç kaldım” demiyorum, “farkına vardım” diyorum. 🥲
Sınırlarımızla özgürleşebildiğimiz, kendimizi seçmekten çekinmediğimiz bir yol olsun hepimize.
İyi geceler.
Hayatınızda ‘kendimi seçtim’ dediğiniz bir an oldu mu, ne değişti?
Cevapla