Zengin aileden geliyorum, arkadaşlık kurarken nasıl doğal kalıp samimi ilişkiler kurabilirim?

Merhaba yeni üniteye başladım, ailem zengin ve yeni yeni çevre ediniyorum. Birkaç samimi arkadaş edindim ama başka insanlarla da tanışıyorum. İçlerinden arkadaş olmak istediklerim oluyor ve vakit geçirdiğimizde genelde doğal davranıyorum, olduğum gibi. Bazıları beni seviyor bu durumdan, bazıları ise orta halli kalıyor. Bazen anlatacak bir şey bulamıyorum. Arabam var, genelde araba için zaten takılıyorlar ama birkaçı dışında samimi olamadım. Taktik verebilir misiniz, mesela ilgi alanları ile mi ilgili sorular sormalıyım çocuklara yoksa günlük muhabbet mi etkili olur, yoksa hiç kasmadan olduğum gibi davranmam arkadaş çevresini arttırmak için daha mı faydalı. Kendimi özetleyecek olursak, objektif, uzun boylu, genelde güler yüzlü, orta konuşan, maddi durumu iyi, bonkör biriyim. Taktik ve tavsiye bekliyorum….

Zengin aileden geliyorum, arkadaşlık kurarken nasıl doğal kalıp samimi ilişkiler kurabilirim?
Cevapla