Kendi akranlarınızın düşünce yapısını nasıl buluyorsunuz, size hitap ediyor mu yoksa boş mu
1 ay
Kendi akranlarınızın düşünce yapısını nasıl buluyorsunuz, size hitap ediyor mu yoksa boş mu
Cevap
0Cevap
Yok ya benim yaşıtlarım ergenlikten çıkamayan özentiler oluyor genelde. yanlarında sürekli öğüt veren teyzeler gibi kalıyorum ama sıkıntı yok arkadaşlarım bir çok şeyde bana danışır yardımcı olmaya severim.
Bende sevmiyorum yanlış kararlar alıyorlar çok her şey de ama iş işten geçiyor
Evet öyle maalesef
Sana bir kaç kere denk geldim senin ismine benzer bir arkadaşı yanlışlıkla takip etmişim sen sandım senin yorumlarını ben beğeniyorum ya
Teşekkür ederim öncelikle ve evet benim ismimi kopyalayan bi kız var beni onunla karıştıran oluyo son bi kaç gündür ama orijinal meçhul benim😄
Onu gözüm görmesin çok gıcık bir kız ya sen zannettim bir de inanılır değil bu of ya ama ben senin yorumlarını beğeniyordum onun değil :(
Neden gıcık ki diğer karıştıranlar da buna benzer şeyler söyledi
Burada düşünce yapıma uyan neredeyse kişi sayısı beş parmağımı geçmez burada bir sıkıntı vardı zaten her zaman kitle ile alakalı buranın
Yapmacıktı sanki sen daha orijinalsin
Evet geneli sıkıntılı buradaki kitlenin
Ben seni beğeniyorum yorumlarını ya
Bir kaç tane var öyle çok nadir ama
Evet evet dediğin gibi çok az mantıklı insan sayısı. Ben de işte gerçeklerle burada barınmaya çalışıyorum napayım
Buradakilerin çoğunluğunu boş ver zaten kimseye hitap etmiyorlar aşağı insanlar
Sana ulaşmaya çalıştım ulaşamadım ben şimdi denk geldin sonunda
Niye ulaşmaya çalıştın ki
Düşünce yapısı olarak uyumluydun
Senin düşünceni bilemem benim hakkımda olan ama
Ne yalan söyliyim pek dikkat etmedim, yani hesabını daha önce gördüm ama düşünce yapın hakkında fikrim yok
Çoğu ergen gibi değilim düşünce yapısı olarak öyle diyeyim
Ne iyi öyleyse
Burada çok az nadiren var benim gibi insan bulman samanlıkta iğne aramakla aynı şey
Evet nadir mantıklı insan olduğunun farkındayım bugünden sonra yorumunu görürsem dikkat ededim ne dediğine
Bekle dur
Şimdi oldu
İstekleri kabul etmediğimi sıkça yazarım aslında sanırım denk gelmedin
Bunu bilmiyorum ben düşünce yapısı olarak uyumlu olduğum kişilerin çoğunluğu takip eder dm olarak konuşuyorum
Ben de kimseyle dm olarak konuşmuyorum sadece yorumlarda konuşurum ne yazıkki
Benden karşı cins olarak var memnun olan bir kız o kız çok şeker ona selam söyle görürsen
Sende ama yine var takipçi onlar ne ayak :)
Hangi kız
kron1kl
Sadece kızları kabul ediyorum o zaman bile lezler denk gelebiliyor
O da iyi değil ki her türlü kötü insan denk gelebilir karşı cinsten de var saman altından su yürüten neler neler yapıyorlar kendi cinsiyetlerine falan
Evet öyle. Bazen de kız hesabı açmış erkekler oluyor onları da ayıklıyorum
Eşcinsel damgası yiyebilirsin ama
Yiyeceğimi sanmıyorum yorumlarda hetero olduğum belli oluyor ayrıca sık sık medya üzerinden kurulacak ilişkilerde gözüm olmadığını söylüyorum
Bende kız erkek de var takip ediyorum ama çoğunlukla karşı cinsiyet kızlarla konuşuyorum o da iki kişi var samimi olduğum onlar öyle olsa takip ettiğim 36 kişiden sallıyorum 30 tanesi kız bu sayı 30 değil de 100 ler basamağını aşabilirdi hatta daha fazla
O tarz erkeklere başka şey deniyor adını söylemiyim
Doğrudur benim de istek kutumda 200 den fazla istek var ama dediğim gibi erkekleri kabul etmiyorum, senin de illa vardır. Ben buraya insanlarla etkileşim olsun diye katıldım zaten ama birebir mahiyette değil
Ya öyle biri olsam zaten sırf cinsellik sorusu falan sorarım öyle biri değilim ben kimseye illa bana güven demem herkesin kendi bileceği iş
Benim asıl amacım burada finansal bilgi alışverişi ondan geldim ben buraya
Profilinden belli oluyor finansal şeylerle ilgilendiğin. Ben sana bir şey demek istemedim yanlış anlaşılmasın karşı cinsi eklemek benim buradaki amacıma hizmet etmiyor onu demek istedim
Senin bileceğin iş ben karşı cinsle konuşuyorum ama beni takip eden yok mesela ama belki kız olsam şu an bilmem kaç tane istek almaktan gına da gelecekti belki yani bu ne demek oluyor erkekler kıza meraklı ama kızlar erkeklere meraklı değil demek oluyor
Yani genelleme yapamam ama dediğin gibi bi kişiyi kabul etsem arkası gelir o yüzden hiç gerek yok
Burada yanar dönerli kızlarda var ama benim başıma geldi her şey erkeklerde de bitmiyor bir kız ınstagrama geçelim dedi sana karşı yaklaşımım nasıl dedim oradakilere göre iyisin dedi konuştuk bir kaç gün sadece sohbet çok iyiydi sonra kız hesabını dondurdu sonra takipten çıkınca tekrar açmış çocuk oyuncağı mı baştan konuşmayacaksın o zaman diğeri ise bana fake hesap dedi onda
Saçma bi durum olmuş. Herkesle konuşma yürütülmez denmesine bi örnek çıkmış karşına
Kendileri dengesiz bir öyle bir böyle
Böyle insanlarla uğraşılmaz bence
Uykum geldiği için gitmek zorundayım sana iyi geceler diliyorum
İyi geceler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
23 yaş grubu bence çok karışık bir dönem 😊 Kimisi aşırı yüzeysel, tüketim ve gösteriş peşinde; kimisi de şaşırtıcı derecede bilinçli, sorgulayan ve olgun. Çevrene göre algın çok değişir. Sana hitap etmiyorsa sorun sende değil, denk geldiğin insanlarda. Kafanın uyuştuğu kişiler mutlaka var, sadece biraz daha seçici olman gerekiyor 😉