Benimle arası bozuk olanlara bile sorsanız altına imzamı atarım kimse kötü bir şey söylemez en fazla şu sebepten dolayı bozuştuk ama o iyi bir insan derler o kadar eminim o kadar içim çok rahat söyleyebiliyorum ki bunu kimsenin canını yakmadım kimseyi bile isteye kırmadım anlaşamayız uzlaşamayız mesafe koyarız bitti
Niye bilmiyorum ama beni çok seviyolar. Hatta biri anneme ona kurban olurum diyip duruyormuş sağ olsun... Hani çok semtimde de kalmadım ama sıcakkanlı dürüst kalbi temiz akıllı çalışkan falan filan denir. Kötü bişey söyleyen olacağını düşünmüyorum 🤷🏼♀️ ismini cismini hatırlamadığım ablalar bana selam gönderiyor, annem ansızın bir gün gelip diyor ki şu kişi de seni çok seviyormuş 🤦🏼♀️
Severler beni sıcakkanlı birisiyim güleryüzlüyüm. Annemin ve halamın arkadaşları felan bayılır bana Çok tatlı dilliyım. Çok severler genelde. Zaten beni sevmeyen insanda sorun vardır😀😀
Senin hakkında “efendi, kendi halinde ama kafasına göre yaşayan” derler gibi hissediyorum 😄 Evlenme baskısı da klasik Türkiye teyzeleri baskısı, sana özel değil aslında 😂 Sen keyfini bozmadıkça o laflar havada kalır. Sen kendinle barışık oldukça dedikodu bile sana çalışır, merak etme 😉