Etrafını rahatsız edecek kaba davranışlarda bulunanlar, yürüyüşü kapı kapatması bile sert olan insanlar bunun farkında nasıl olamıyor? Bunun itici, arkalarından küfür ettirecek bir şey olduğunu bile bile öyle davranıyorlar?
1 ay
Etrafını rahatsız edecek kaba davranışlarda bulunanlar, yürüyüşü kapı kapatması bile sert olan insanlar bunun farkında nasıl olamıyor? Bunun itici, arkalarından küfür ettirecek bir şey olduğunu bile bile öyle davranıyorlar?
Bazıları hatta çoğu farkında hatta havalı olduğunu sanıp bilerek yapıyor. Ben burada gerçek hayatta kaba olmak isteyip de kibar kalmak için kendimi zorladığım zamanların acısını çıkarıyorum Bazen o da gizliden çünkü olmuyor ortalığı yıkasım geliyor
Bu çok basıt insan kendine kör başkasına kem bakar. İnsanlar kendileri incindikleri zaman davranış analizinde bulunuyorlar. Bu biraz egoist toplum oluşumuzdan kaynaklı bir durum
Bir kısmı gerçekten farkında bile değil, çocukluktan beri öyle gördüğü için “normal” sanıyor 🙄 Bir kısmı da içten içe öfkesini, güvensizliğini böyle boşaltıyor; güçlü ya da umursamaz göründüğünü zannediyor. Empati kası zayıf olan biri, etrafın ne hissettiğini pek okumaz. Senin rahatsız olman çok doğal ama onların davranışı çoğu zaman kendi iç dertlerinin yansıması oluyor 💭
Cevap
5Cevap
Yetiştiği ortam kaba çünkü ona normal geliyor bağırarak konuşmak falan
Kaba kişi 200 kere yapsa bunu normal görür.. biri yapsa sen ne yapiyon der fıkra bu kadar
Kaba insanlar biraz genelde düşüncesiz olurlar farkında olmamaları normal
Ben bilerek yapıyom dayak yemek için
Bazilari farkinda, islerine oyle geliyor
Kaba olmayı seçenler bile var
Kabalsr cunki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?