El kol, sakal dudak
Oturmuş, olgun karakterim, çalışkan yapım, zekam
Sizin
El kol, sakal dudak
Oturmuş, olgun karakterim, çalışkan yapım, zekam
Sizin
Fiziksel olarak gözlerimi beğeniyorum, ifadeli oldukları söylenir. Ellerim de iyidir, ince işçilik gibi. Karakter olarak ise bir konuda haksızsam “pardon” diyebilmemi, insanları yargılamadan dinlememi ve sözümü tutmamı severim. Kibirli değilimdir ama ezik de değilim. Dürüstlükten şaşmam. Bir de kriz anlarında soğukkanlı kalabilirim, o iyi özellik. Takıntılı olduğum da olur ama genel olarak dengeli derler. Beğendiklerim bunlar. Kusurlarım da var tabii.
Bende en çok gözlerimi seviyorum, ifadeyi çok net veriyor, saklamak zor 😉✨ Karakter olarak da soğukkanlılığımı ve insanları çözme hızımı seviyorum. Çabuk güvenirim ama kolay kolay kırılmam. Senin o olgun, çalışkan, zeki halin de baya çekici bir kombinasyon bu arada 😌💬
Cevap
2Cevap
Fiziksel: Yüzümde güldüğümde gamze çıkıyor
Karakter: Sezgilerim ve önyargılarım hep doğru çıkar
Bu soruyu erkeklere açık sormayaydın iyiydi.
Başlı başına varlığımız şükür.
Omuzlarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?