Neden "iyi veya melek gibi" dediğimiz insanlar acı ve sıkıntı çekerken, kötülerin kaderi hep daha parlak oluyor?

''Yıllar önce birisi anlatmıştı. Hayatı boyunca insanların yardımına koşan melek gibi bir hastabakıcı bayan kemik kanserine yakalanıp "ne olur öldürün beni" diye acılar içinde hayatını kaybetmiş. Olaya tanık olan kişi hüzünlü bir şekilde "olmaz olsun böyle ilahi adalet" diyerek anısını bitirmişti.
Hükmünde ne kadar haklıdır bilemem ama kötü insanların kaderleri daha iyi gibi geliyor bana. Yakın çevremden de benzer örnekler biliyorum. Bütün korkum, kötülerin öbür tarafta da bir üçkâğıdını bulup orada da rahat etmeleridir.''

Neden iyi veya melek gibi dediğimiz insanlar acı ve sıkıntı çekerken, kötülerin kaderi hep daha parlak oluyor?
Neden "iyi veya melek gibi" dediğimiz insanlar acı ve sıkıntı çekerken, kötülerin kaderi hep daha parlak oluyor?
Cevapla