Yoruldum ve dinlenmek için uyumak ya da uzaklaşmak yetmiyor. Sanki artık uzaklara kaçmam, beni dibe çeken, yoran ne varsa kurtulmam lazımmış gibi geliyor
2 ay
Yoruldum ve dinlenmek için uyumak ya da uzaklaşmak yetmiyor. Sanki artık uzaklara kaçmam, beni dibe çeken, yoran ne varsa kurtulmam lazımmış gibi geliyor
Evet, sık sık oluyor. Öyle zamanlarda uyumak da yetmiyor çünkü içteki o ağırlık duruyor. Bence en iyisi zorlamamak, bir şey yapmak zorunda değilsen o günü boş geçirmek. Kaçacak yer aramak değil de, olduğun yerde durup dibe çeken şeyleri tek tek tanımak lazım. Kurtulmak hemen olmaz ama azalır.
Evet oluyor. Bazen insanın içi hiçbir şeye heves etmiyor, ne yaparsa yapsın keyif alamıyor. O zamanlarda genelde kendimi zorlamıyorum, biraz kendi halime bırakıyorum. Çünkü bazen o isteksizlik hali de geçici oluyor ve dinlenince toparlanıyor.
İşkolik biriyim bazen yetemediğim pes ettiğim kendimden ailemden her şeyden kaçmak istediğim anlar oluyor. Burada da kriz yönetmek devreye giriyor. Ama zaten iki kişilikli bi hayat yaşıyorum ve çareyi ikinci kişiye sığınmakta buluyorum
Hem bazı yerlerde zıttı hem alakası olmayan yerleri içeriyor aslında efendim. Ama çoğu zaman elemden stresten kaçtığım bilinçaltımın burada güvendesin dediği yer o. Kimseye zararı olmayan kendimi ise dizginlediğim ama herkese de açamadığım bi arka kapı.. ama söylesem ya dışlanıyorum ötekileştiriliyorum ya da sapık damgası yiyorum…
Bur kaç gündür öyleyim 😹. O yüzden siteye çok sık giriyorum.
Teşekkürler 🪻.
Oluyor, hem de sandığından daha sık 🌧️ Senin anlattığın yorgunluk, sadece “uykusuzluk” değil, ruhunun yorgunluğu gibi duruyor. Bir şeylerden kaçmak istemen çok anlaşılır. Zor gelen ne, onu küçük küçük ayıklayıp fark etmek önemli. Kendini suçlamadan, “demek ki gerçekten yorulmuşum” diyebilmeyi dene. Gerekirse tempoyu düşürmek, beklentileri azaltmak da cesaret ister 🌿
Cevap
6Cevap
Öyle anlarda evden dışarı çıkıp saatlerce yürüyüş yapıyorum, bir şeyim kalmıyor.
Gene yürürüm
Düşmem ben bir şey olmaz
Hele sana hiçbir şey olmaz
Çoğu zaman böyle artık sıkıldım iki yüzlü insanlardan
Evet oluyor bu zamanlarda en iyisi bir şey yapmamak.
Oluyor adıda kısa süreli depresyon modu.
Evet oluyor
Hepp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?