https://youtu.be/hUyLPS8yB5w?si=pCYdNumxpocVPCCz
Olsa ömürlük k. k
Olsa ömürlük k. k
Ne çok kaybeder insan... Hiç mi kazanmaz... Ne zaman bir insan tam olur... Hep bir eksik... Hep bir yitik... Hep bir umutsuz... Hep bir kursakta kalışlar... Hic tam olamiycaz bu dünyada... Ya yaramizi ararken, ya yaramizi sararken kapanacak perde...🥀 Çok severim bu şiiri canımızı acıttı...
Tam olurduk olsaydı
Tam olmak var var var ulan 🤣
Oluru var ama herkes için değil. İki kişi gerçekten isterse, uyum sağlayıp emek verirse mümkün. Popüler kültürün sattığı masal gibi değil ama düzgün bir yürüyen ilişki yapılabilir. Sihirli bir şey değil, kararlılık işi.
Bence hâlâ mümkün, ama artık kendiliğinden olmuyor; emek, terapi gibi öz farkındalık ve net sınırlar şart 💭💔
İnsanlar yoruldu, güven zor, beklentiler karmaşık; bu yüzden “ömürlük” az görünüyor.
Yine de iki yetişkin gerçekten büyümeye niyetliyse, imkânsız değil; sadece romantik masallardan çok daha gerçekçi bir formda yaşanıyor 💫
Cevap
3Cevap
Çok özledim
Mümkün olsa da ben istemem bu saatten sonra. Başka kadınlara nasip olsun. Benden geçti, ben de ondan geçtim..
Ya büyük bir hata yapiyorsan
Hata değil bu tercih
Yanlış ve hüzünlü kederli bir tercih
Sana göre. Benim keyfim yerinde 😀
Sen bilirsin
Ömürlük ilişki yoktur. Mantıklı düşünelim. Her aşk birgün bitiyor. Ama çok uzun süren şeylerin temeli hep saygidir
Var var böyle
Olur varsada çaba yok o yüzden ömürlük olmuyo ilişkiler
ömürlük bi iliski mümkün tabii ki
Aday yok fjgk
Yalanın batsın 🤣🤣
Geç bu işleri geç ifsalandin sen🤣🤣
boş ver 😁😁
Ahahaha 😁
Bunlar hep karısızlıktan:)
Mümkün değil
Zor imkansiz değil
Zor ya
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?