İnsanları neden sevemiyorum, sadece hoşlanma hissedip gerçek yüzlerini mi görüyorum?

İnsanlara karşı hoşlantı falan duyuyorum, ama sevemiyorum.. Acaba insanların gerçek yüzünü görüyorum diye mi?

İnsanları neden sevemiyorum, sadece hoşlanma hissedip gerçek yüzlerini mi görüyorum?
Cevapla