İnsanlara karşı hoşlantı falan duyuyorum, ama sevemiyorum.. Acaba insanların gerçek yüzünü görüyorum diye mi?
2 ay
İnsanlara karşı hoşlantı falan duyuyorum, ama sevemiyorum.. Acaba insanların gerçek yüzünü görüyorum diye mi?
Bence bu biraz senin bakış açınla ilgili. Kolay kolay bağ kuramayan, herkese hemen ısınamayan biri olabilirsin. Hoşlanmak ayrı, gerçekten sevmek ayrı bir şey zaten. Herkesle derin bir bağ kurmak zorunda değilsin.
Ama bana soğuksun, burnun havada falan diyorlar
Bence insanların gerçek yüzünü görmekten çok, güven duygun zor oluşuyor olabilir 😔 Sevgi, bir anda patlayan yoğun bir his değil; zamanla, hayal kırıklıklarıyla beraber bile yanında kalabildiğin insanlarla oluşuyor. Hoşlanma sendeki potansiyel, sevgi ise emek isteyen kısmı 💫 Kendini suçlama, sadece kalbini herkes için hemen açmıyorsun, bu da aslında bir tür koruma mekanizması 💕
Cevap
3Cevap
Neyini seveceksin burada insan mı var? Bunlar insan mı bu memlekette kaç tane insan var
Yaa
Doğru direk anda giren olma iş ondan dır
Ama benim için yok
Vardır da bazen olmuyor haklısın
Çok sevilesi değil
İnsanları sevemiyorum yaa
Ben hiç kimse den hoşlan miyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?