Ne yaptı?
Sizde ne kırdı?
Bugün hâlâ bunun faturasını nasıl ödüyorsunuz?
Sizde ne kırdı?
Bugün hâlâ bunun faturasını nasıl ödüyorsunuz?
Ya aslında düşününce herkes karakterine kişiliğine göre davranıyor kimseyi suçlamıyorum çünkü belki de ilk olay bilinseydi babam anneme kızardı neden sahip çıkmadın? diye narsist akraba dersem o onun karaktersizliği öbürü dersem o onun kul hakkı
Çoğu insan en çok kendini suçluyor ama bunu yüksek sesle söylemiyor aslında 😔
“Niye tahammül ettim, niye sınır koymadım?” diye içten içe kendini yiyip bitiriyorsun belki.
Faturasını da; özgüven kaybı, güven sorunları, yakınlaşmaktan kaçma, sürekli tetikte olma şeklinde ödüyorsun.
İyileşme, suçu kime verdiğini değil, gücü nereye geri aldığını fark edince başlıyor 💔✨
Cevap
2Cevap
Belki de kendimi🙄
Kendimi
Eski Sevgilimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?