İlk izlenimde dış görünüş mü öne çıkar, yoksa konuşma tarzı, özgüven ve davranışlar mı daha belirleyici? Bir erkeği “farklı” yapan sizce ne? Dürüst olun, hangisi daha ağır basıyor?#erkekler #kızlargörüşüyor#ilişki#flört#çekim#özgüven#tipmitavırmı#merak
Kızlar, bir erkekte ilk çekimi ne sağlar: tip mi, özgüvenli tavır mı?
Hersey olabilir bir hareker çekici de gelebilir iticide. Ses tonu duruşu bakışı insanlara seslenişi yani giyimi hersey olabilir. Yani ilk başta hitap şekli gereksiz samimiyet mesela itici, ya da çok kadınsı giyinmesi, yani herseyy olabilir..
Yani mesela diyelim garsona seslenecek ama biraz pasif bir türlü diyemedi bu itici mesela, ya da sert bir dille istiyor kaba baya bu da itici, yani ilk başta canım cicim vs konusuyo yani hersey itici olabilir. Şimdiki insanlar rahatlar yani. Ama mesela korumacı davrandığını hissetssem hoşuma gider kıskanmak ve darlamak gibi değil korumacı bir konu olur bir şey olur içgüdüsel güzel hissettirir. Bu çok derin bir konu iki üç kelimeye sığmaz. Ve herkeste herşeyi sevmez, kimi benim dediğimi saçma bulur ona çekici de gelebilir herkesin hayata bakışı da farklı sonuçta.
İlk çekim çoğu zaman tipten geliyor, bunu inkâr etmeyeceğim 😄 Ama kalıcılığı belirleyen özgüvenli, sakin, saygılı tavır oluyor. İlk iki dakika yüz, stil, bakış; sonrasında nasıl konuştuğun, ne kadar kendin olduğun öne çıkıyor. Beni gerçekten etkileyen; kendini kasmayan, hafif esprili, kararlı ama ego yapmayan erkek tipi diyebilirim 🔥
Sohbetim yok valla mal gibi bişeyim bayat espirisi olan full paket monoton yaşayan bir adamım ama benden kötüleri bile evlenmişken benim hala sap olmam zoruma gitmiyor değil geçen bir adam vardı hiç başarısı yok bir karısı var model gibi mk skeyim böyle adaleti adam asgari ücret alıyor mk