Gerçekten öyle hissettiriyor, kızlarla konuşamıyorum kardeşim, olmuyor, hiçbir şekilde olmuyor, kalmadı yani çarem kalmadı, 1 aydır bunun üzerindeyim, her sabah bugün o gün diye uyandığım her gün aynı geçiyor yani çevremde bir kız olmaması bence bir insanın sosyolojik olarak en büyük problemi lan sabah kalkıyorum bugün yapacağım bugün konuşacağım, okula bir giriyorum tam gideceğim yok olmuyor, bir şey omzumdan tutup elimi kapatıyor gibi, kapana kısılmış hissediyorum
Bir tarafta hırbolar tanışmak istediklerine "tanışak mı, çok hoşsun" falan diyor
Bir tarafta diksiyonu temiz insanlar "merhaba hanfendi tanışabilir miyiz" diyor
Yapay zekaya soruyorum, o da robot diyaloğu gibi yazıyor, artık neyi nasıl yapacağım bilmiyorum, hiçbir şekilde geçmiyor ya, kaç kere denedim artık hayattan soğudum bildiğin, olmuyor, bir şeyin üzerine hiç 1 ay boyunca çabalamadım, durduramıyorum ya
(Amacım sadece görüşlerinizi almak, siz şöyle yap böyle yap deyince de öyle böyle yapamıyorum)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer