Kızlarla konuşmak bu kadar imkansız geliyorsa nereden, nasıl başlamalıyım?

Gerçekten öyle hissettiriyor, kızlarla konuşamıyorum kardeşim, olmuyor, hiçbir şekilde olmuyor, kalmadı yani çarem kalmadı, 1 aydır bunun üzerindeyim, her sabah bugün o gün diye uyandığım her gün aynı geçiyor yani çevremde bir kız olmaması bence bir insanın sosyolojik olarak en büyük problemi lan sabah kalkıyorum bugün yapacağım bugün konuşacağım, okula bir giriyorum tam gideceğim yok olmuyor, bir şey omzumdan tutup elimi kapatıyor gibi, kapana kısılmış hissediyorum

Bir tarafta hırbolar tanışmak istediklerine "tanışak mı, çok hoşsun" falan diyor

Bir tarafta diksiyonu temiz insanlar "merhaba hanfendi tanışabilir miyiz" diyor

Yapay zekaya soruyorum, o da robot diyaloğu gibi yazıyor, artık neyi nasıl yapacağım bilmiyorum, hiçbir şekilde geçmiyor ya, kaç kere denedim artık hayattan soğudum bildiğin, olmuyor, bir şeyin üzerine hiç 1 ay boyunca çabalamadım, durduramıyorum ya

(Amacım sadece görüşlerinizi almak, siz şöyle yap böyle yap deyince de öyle böyle yapamıyorum)

Kızlarla konuşmak bu kadar imkansız geliyorsa nereden, nasıl başlamalıyım?
Cevapla